هیأت وزیران آیین‌نامه اجرایی جزء (۱) بند (ز) تبصره ۱۹ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۱ را که مربوط به فروش نفت از سوی اشخاص مورد تأیید دستگاه‌های اجرایی می‌شود، ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور در ماه می بیش از 100 میلیون بشکه نفت فروخته است.
نماینده مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر عرضه نفت در بورس انرژی از طریق اوراق گواهی سپرده کالایی نفت خام پرداخت.
افزایش فروش نفت ونزوئلا در آمریکا
آمارهای موجود نشان می‌دهد که شرکت شورون آمریکا فروش نفت ونزوئلا به پالایشگاه‌های آمریکایی را افزایش داده است.‌
مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را مکلف کرد در بازه‌های زمانی چهار ماهه از ابتدای سال ۱۴۰۲ گزارش عملکرد فروش نفت، گاز، میعانات گازی و محصولات ناشی از آن را به مجلس ارائه دهد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.
قم- معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در دی ماه امسال فروش نفت با یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه رکورد زد عنوان داشت: دولت سیزدهم امیدی به خارج نبسته است و از توان داخل کشور بهره می گیرد.
در اختیار قرار دادن این حجم انبوه از نفت و دارایی‌های مالی به هر فرد و جریانی باعث وسوسه شدن و شکل‌گیری کانون‌های فساد می‌شود. کانون‌هایی که از آنان با عنوان کاسبان تحریم هم یاد می‌شود. این کانون‌ها زمانی که زیاد ریشه می‌گیرند، خود به عاملی برای تداوم تحریم‌ها بدل می‌شوند.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مجلس گفت: نرخ ارز، میزان فروش و قیمت نفت در بودجه تصویب نشده و دولت حدود ۶۰۴ همت برای فروش نفت در نظر گرفته که بنا بر بررسی‌ها در سناریوهای مختلف قابل تحقق است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمدهای حاصل از فروش نفت ۶۰۳ هزار میلیارد تومان تعیین شد.
رئیس‌جمهور روسیه در اقدامی تلافی‌جویانی فرمان ممنوعیت فروش نفت روسیه به کشورهای غربی را صادر کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است ما روزانه حدود یک میلیون بشکه نفت به فروش برسانیم، اما وصول این منابع بعضاً از یک ماه تا شش ماه طول بکشد.
سخنگوی دولت گفت: فروش نفت ما در مقایسه با ابتدای دولت، حدوداً ۲,۵ برابر شده است و این درحالی است که دشمنان وعده تحریم فلج کننده ایران را می‌دادند.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه وضعیت منابع ارزی ما رو به بهبود است، گفت: فروش در حوزه‌های نفتی در ماه آبان نسبت به مهر رشد بسیار خوب و قابل ملاحظه‌ای داشته است.
شرکت ملی نفت ایران در واکنش به گزارشی با عنوان « ساز وکار پر ابهام فروش نفت به اشخاص» توضیحاتی را ارائه داد.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه ناکام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی‌های دیگری باشیم؟
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه نا کام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی های دیگری باشیم؟
سخنگوی دولت گفت: پول فروش نفت جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون آخرین وضعیت فروش نفت مورد بررسی قرار گرفت.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به تغییر در کابینه دولت سیزدهم واکنش نشان داد و گفت: همه مشکلات ما با جابه‌جا کردن افراد حل نمی‌شود.
وزیر نفت با بیان اینکه بازاریابی برای افزایش فروش نفت از همان روزهای نخست آغاز به‌کار دولت شروع شد، گفت: تهاتر نفت با کالاهای اساسی یکی دیگر از روش‌های ما برای فروش نفت خام بوده و هست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ