طبق مصوبه مجلس، هزینه‌کرد اشخاص حقوقی در خصوص تولید و انتشار محتوای فرهنگی و آموزشی جهت پخش در شبکه‌های صدا و سیما به صورت صد درصد هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزینه سالانه خانوارهای شهری و روستایی اعلام شد
پرداخت خسارات به سفارتخانه‌های خارجی از طرف دولت از بودجه کشور برای ترمیم خسارات یا خرابی‌ها بی‌آنکه گروه‌های خودسر و تندرو و افراطی مورد مؤاخذه جدی قرار گیرند، زمینه تکرار چنین رفتار‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند و موجب می‌شود تا انگیزه برای چنین گروه‌هایی و چنین اقداماتی بیشتر شود.
هیئت وزیران با محاسبه هزینه درمان دهک‌های درآمدی یک تا سه به‌صورت رایگان در مراکز درمانی دولتی و محاسبه نرخ این خدمات (درمان) در مراکز غیردولتی با نرخ پایه بیمارستان‌های دولتی موافقت کرد.
آخرین ارقام حاکی از آن است هزینه وام مسکن برای متقاضیان نسبت به حدود ۱۰ روز قبل افزایش یافته است و متأهل‌های ساکن پایتخت برای دریافت این وام باید بیش از ۱۷۲ میلیون تومان پرداخت کنند.
رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
بحث درباره جذب یک بازیکن در پست مهاجم برای پرسپوليس همچنان ادامه دارد.
تلاش دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه‌ هافبک ملی‌پوش با پیشنهاد رضایتنامه‌ یک میلیون دلاری باشگاه دانمارکی همراه شده است.
اخیراً یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در اظهاراتی مدعی شده است؛ با وجود ارزان‌تر بودن هزینه کارگر و انرژی در ایران، هزینه تولید خودروی دنا، برابر با هزینه تولید BMW در آلمان است.
بابل- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی قیمت کارشناسی هزینه تولید برنج طارم اعلا را در سال جاری به ازای هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان ذکر کرد.
پیشنهاد النصر به لوئیس کاسترو برای نشستن روی نیمکت این تیم، با احتساب پاداش ها، 8 و نیم میلیون یورو برای یک سال برآورد شده است.
پیشنهاد النصر به لوئیس کاسترو برای نشستن روی نیمکت این تیم، با احتساب پاداش ها، 8 و نیم میلیون یورو برای یک سال برآورد شده است.
سردار ذوالقدر با بیان اینکه چاپ گذرنامه اربعین در کمترین زمان انجام خواهد شد گفت: مبلغ این گذرنامه حدودا ۲۰ تا ۳۰ درصد مبلغ گذرنامه بین المللی خواهد بود و تمام تلاش این است که با حداقل هزینه این کار انجام شود.
نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از۳ خرداد، تاامروز ۳۹ پرواز انجام شده که ۲پروازآن مربوط به خدمه حجاج و ۳۷پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
صدور صیغه نامه نیز مشنول پرداخت هزینه‌هایی در دفترخانه است که در موارد الزامی به ثبت عقد موقت در محضر، با پرداخت هزینه‌های مربوطه، ثبت اردواج صورت می‌گیرد. حال گا‌ها در این زمینه سوالی مطرح می‌شود که هزینه صیغه موقت چه مواردی را شامل می‌شود؟
با دستور وزیر ورزش و جوانان هزینه اعزام تیم هاکی روی یخ دختران ایران به تایلند پرداخت شد.
منطقه آسیا-اقیانوسیه باید ۷۱ تریلیون دلار هزینه کند تا به درخواست سازمان ملل متحد برای کربن‌زدایی سریع‌تر پاسخ دهد.
پس از پیگیری‌های دستگاه قضایی، وزارت آموزش و پرورش اخیرا طی نامه‌ای به دادستانی کل کشور اعلام کرده موضوع دریافت شهریه فوق برنامه، سرویس مدارس و غذا توسط مدارس و مراکز غیر دولتی که در ایام تعطیلی‌ها از والدین اخذ شده بود در جلسه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی طرح و مقرر شد هزینه‌های دریافتی از اولیا به آن‌ها مسترد و یا به عنوان بستانکار در شهریه سال تحصیلی آینده منظور شود.
دادستانی کل کشور وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، ضمن بررسی دقیق موارد و گزارش‌ها با مراکز و مدارس متخلف برخورد قانونی نموده و ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه دریافتی غیر قانونی به اولیاء دانش آموزان مسترد شود.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان برنجکار گفت: قیمت آب کشاورزی و نهاده‌ها ۳ برابر شده و برنج کشاورزان بدون خریدار مانده و دولت برای استان‌های شمالی کاری نکرده است.
اشخاصی که در پوشش «اعتراض»، اقدام به ایجاد «اغتشاش» کرده‌اند، تاکنون برای ارضاء هیجانات روحی خود، ۵۷ میلیارد تومان از جیب مردم هزینه کرده‌اند.
با در نظر گرفتن این نکته که بودجه متوسط تولید یک فیلم سینمایی به 5 میلیارد تومان رسیده، این فیلم حدود 500 میلیارد تومان یا نیم تریلیون تومان هزینه در بر داشته است؛ هزینه‌ای که قاعدتاً از گیشه سینمای ایران بازنمی‌گرد، کما اینکه در سال‌های رونق سینما بخش اعظم فیلم‌های سینمایی با درآمد حداقلی از پرده پایین کشیده می‌شوند و چیزی جز زیان روی دست سازندگان‌شان باقی نمی‌گذارند. با این اوصاف این پرسش مطرح می‌شود که چه اشخاص، گروه‌ها یا مجموعه‌هایی با چه نگاهی چنین سرمایه گذاری کلان ظاهراً زیاندهی را در سینمای ایران انجام می‌دهند و این پول‌ها از کجا وارد سینمای ایران می‌شود؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ