وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم‌هایی علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه ۱۰ شخص و ۷ نهاد ادعایی مرتبط با ایران اعمال کرد.
دولت بایدن از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران و روسیه خبر داد.
نشریه آنلاین اوکراینی اعلام کرد که دولت این کشور قصد دارد تا تحریم‌های دیگری را علیه ایران اعمال کند.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
اتحادیه اروپا در ادامه حمایت‌های این بلوک از اغتشاشات ایران، تحریم‌هایی را علیه ده‌ها تن از ایرانیان از جمله قضات این کشور، اعمال خواهد کرد.
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه دو شخص و سه نهاد ایرانی به دلایل حقوق بشری خبر داد.
دولت انگلیس به بهانه کمک نظامی ایران به روسیه، تحریم‌هایی را علیه ۱۲ مقام نظامی روس و همچنین سه شخص و یک شرکت سازنده قطعات پهپاد ایرانی اعمال کرد.
وزیر خارجه انگلیس بعد از نشست اتحادیه اروپا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد و با تکرار اتهامات ضد ایرانی گفت: ما تحریم‌هایی علیه ایران، به دلیل ارائه پهپاد به روسیه و سرکوب اعتراضات اعمال کردیم.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
سوئیس با تکرار ادعای حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین، تحریم‌هایی را علیه سه فرد و یک نهاد ایرانی اعمال کرد.
وزارت خارجه اعلام کرد: تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص تحت تحریم به جمهوری اسلامی ایران و توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران است.
بر اساس سند منتشر شده در وبسایت ریاست جمهوری اوکراین، تحریم‌هایی علیه ماریا الکساندرونا لاوروا (متولد ۱۹۵۰) و یکاترینا سرگئیونا وینوکوروا (لاوروا، متولد ۱۹۸۳) برای مدت ۱۰ سال اعمال شده است. این اقدام شامل محدودیت‌هایی مانند مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت خرید زمین است.
وزارت امور خارجه کشورمان در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر تحریم کرد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
در ادامه حمایت کشورهای غربی از اغتشاشات در ایران، دولت کانادا اعلام کرد چند نهاد و شخص ایرانی از جمله وزیر خارجه پیشین را تحریم کرده است.
معترضان به افزایش قیمت‌ ها در برخی پایتخت‌ های کشورهای اروپایی با برگزاری تظاهرات هایی خواستار لغو تحریم‌ های اعمالی علیه روسیه شدند.
نخست‌وزیر کانادا امروز تحریم‌های جدیدی اعلام کرد و گفت ۱۰ هزار نفر از اعضای سپاه پاسداران از ورود به کانادا منع خواهند شد. دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
دولت کانادا در ابتدای هفته نیز تحریم‌هایی را علیه ۲۵ شخص و ۹ نهاد ایرانی اعمال کرده بود.
«جوزپ بورل»؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم‌هایی علیه ایران است.
مقامات دولت آمریکا تأکید کردند حتی پس از تعیین سقف قیمت برای فروش نفت روسیه، به اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو، ادامه خواهند داد.
وزارت‌خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه چهار شرکت و یک شخص ایرانی اعمال کرده است.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه یک فرد و ۴ نهاد حقوقی در ایران خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ