معاون سازمان انرژی اتمی گفت: به سمتی حرکت خواهیم کرد که بتوانیم راکتور هسته‌ای بومی داشته باشیم. ما به دنبال ایجاد تنوع در سبد انرژی کشور هستیم که یکی از پارامترهای مهم در توسعه‌یافتگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رییس جمهور در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این نشست‌ها و دیدارها در بالا بردن ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای می‌توان بخشی از ابربحران‌ها مانند کمبود آب شیرین و یا پساب‌های صنعتی را حل کرد.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی گفت: در زمینه تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی توانسته‌ایم به جایگاه بی‌نظیری در سطح منطقه دست یابیم.
معاون سازمان انرژی اتمی در «ایران امروز» به یک شبهه رایج و چندین ساله در افکار عمومی پاسخ داد.
معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران با توجه به بومی شدن و ریشه دواندن توانمندی‌های هسته‌ای در ایران، هرگونه تهدید علیه صنعت هسته‌ای کشورمان کاملاً بی مفهوم است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، ٢٠ فروردین روز ملی فناوری هسته ای را روز میثاق مجدد و وفای به عهد دانست و گفت: ۲۰ پروژه رادیودارو در دست اجرا داریم.
یزد- معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برای توسعه فناوری هسته‌ای با هیچ کشوری سر شوخی نداریم و معتقدیم جنجال نظام سلطه در این زمینه با هدف سلب رفاه و امنیت از ملت ایران انجام می‌شود.
هفته پیش نیز بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر بازرسان آژانس اتمی به تهران، برای ادامه گفتگو‌ها در چارچوب توافقات بدست آمده خبر داد. وی گفت: قرار است گفتگو‌ها طی روز‌های آینده توسط من و آپارو معاون پادمانی آژانس در تهران دنبال شود.
معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که ما خواهان ادامه همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم و این راهی برای رسیدگی به نگرانی‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
معاون سخنگوی سازمان ملل خواستار تداوم همکاری جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون سازمان انرژی اتمی ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد و علت افزایش بازرسی از فردو را هم تشریح کرد.
کنفرانس مطبوعاتی محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح امروز شنبه ۱۳اسفند ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.
سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امید است این سفر، زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر و افق روشن‌تر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم.
در همین رابطه بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
معاون سازمان انرژی اتمی درباره حل و فصل سوالات باقی‌مانده میان ایران و آژانس به عنوان یکی از گره‌های احیای برجام و نیز برداشتن موانع بر سر فعالیت عادی سازمان تصریح کرد: اگر غرب از خواسته‌های فرابرجامی خود کوتاه بیاید، توافق قابل دسترس است. این خواسته زیادی نیست که از طرف مقابل تضمینی بگیریم که بار دیگر خروج یک جانبه از برجام رخ ندهد.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای حوزه گسترده‌ای و دارای فعالیت‌های چندجانبه‌ای در حوزه تولید انرژی ، سلامت و امنیت غذایی است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای حوزه گسترده‌ای و دارای فعالیت‌های چندجانبه‌ای در حوزه تولید انرژی ، سلامت و امنیت غذایی است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با کمک راکتور بوشهر، از۱۳۹۰ تاکنون ۸۸ میلیون بشکه نفت صرفه جویی کرده‌ایم.
عملیات احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی «کارون» با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در دارخوین از توابع شهرستان شادگان اهواز آغاز شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت والده مکّرمه محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور را تسلیت گفت.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق ۲۰۱۵ متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است. چنانچه دیگر طرف‌های این توافق با رفع همه موانع و برداشتن تحریم‌ها به تعهدات خود بازگردند؛ تداوم اقدامات اجرایی ایران با کسب مجوز قانونی از مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد شد.»
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در تشریح جشنواره همکار آسمانی گفت: در راستای جهاد تبیین، سازمان انرژی اتمی برگزاری برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی را به منظور تهیه مستند و تدوین حقایق تاریخی و حمایتگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در دستور کار خود قرار داده است.
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ