رییس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ مذاکرات فنی در جریان بوده و تعاملات بین بازرسی و سیستم مدیریتی با آژانس وجود دارد. این روند در ۲ ماه گذشته برقرار بوده و اکنون نیز ادامه دارد تا بتوان موارد را یکی پس از دیگری مختومه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رییس جمهور در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این نشست‌ها و دیدارها در بالا بردن ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه تولید رادیو دارو، به زودی به قطب تولید و صادرات رادیودارو تبدیل می‌شویم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: گام‌های اساسی برای فعال‌سازی معادن، افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید رادیوداروها و نیز دستیابی به ظرفیت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای برداشته‌ایم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هسته‌ای کشور، می‌تواند علاوه بر اقتدار و افتخار، اقتصاد را نیز ارتقا ببخشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولیت موضوع مذاکرات بر عهده گروه ۵+۱ است و روابط ایران و آژانس بر اساس پادمان و ان‌پی‌تی برقرار است و نظارت‌ها نیز ادامه دارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به بکارگیری فارغ‌التحصیلان علوم پایه در سازمان انرژی اتمی گفت: از سال گذشته موضوع استخدام این گروه از فارغ‌التحصیلان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نتایج سفر گروسی به ایران گفت: در مخازنی که به صورت فعال در جریان است و طبق پادمان، آژانس بر کل فرایند آن نظارت دارد؛ غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد اتفاق نیفتاده است و عملا این موضوع را بسته شده اعلام کرده‌اند. موضوع ذرات اورانیوم  ۸۴ درصد بسته شده و تکلیف آن مشخص است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم.
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که ما به تعامل و همکاری‌های خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه میدهیم، گفت: همواره به این موضوع توجه داریم که از تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری مان با آژانس جلوگیری شود و همواره از این موضوع جلوگیری می‌کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران؛ همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، وارد استان یزد شد.
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مواضع کشورهای غربی در ماه‌های اخیر گفت: اکنون آخرین موضع آن‌ها این بوده است که بن بستی وجود ندارد و می‌خواهیم به توافق دست پیدا کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مواضع کشورهای غربی در ماه‌های اخیر گفت: اکنون آخرین موضع آن‌ها این بوده است که بن بستی وجود ندارد و می‌خواهیم به توافق دست پیدا کنیم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعاملات با آژانس برقرار است و برنامه و رایزنی برای تنظیم سفر مدیرکل آژانس به ایران هم در دستور کار قرار دارد و در حال پیگیری آن هستیم.
عملیات احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی «کارون» با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در دارخوین از توابع شهرستان شادگان اهواز آغاز شد.
رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: گفته بودیم که فشار و قطعنامه سیاسی چیزی را تغییر نمی‌دهد و صدور قطعنامه واکنش جدی دارد و به همین خاطر تولید اورانیوم ۶۰ درصد در فردو از روز گذشته آغاز شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت والده مکّرمه محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور را تسلیت گفت.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران به منظور شرکت در اجلاس سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد وین شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با تولید برق هسته‌ای، معادل ۸۵ میلیون بشکه نفت صرفه جویی انرژی داشته‌ایم، این موضوع از لحاظ زیست محیطی هم دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: متاسفانه همین امروز نیز دقیق گفته نمی‌شود مذاکره در خصوص چیست؟ اگر مذاکرات در خصوص رفع تحریم است واضح به مردم بگویید که این موضوع را مطرح کردیم و طرف مقابل چه جوابی داده است؟ مردم باید بدانند که طرف‌های مقابل بی منطق هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ