رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
احمد حیدری گفت: پیش از وقوع انقلاب اسلامی در کشور ظرفیت تولید برق در ایران کمتر از ۷ هزار مگاوات بود، اما اکنون ظرفیت تولید برق به بیش از ۹۱ هزار مگاوات یعنی ۱۳ برابر رسیده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مردم ما در این ۴۳ سال با همه توطئه‌ها، نفوذها و نفوذی‌ها و سختی‌ها مقابله کردند و مردانه ایستادند چراکه هدف دارند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شهرداری تهران و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند با همکاری هم ظرفیت‌های هویتی و معنوی تهران را احیا و تقویت کنند.
تایباد ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: از ظرفیت شیعه و سنی در راستای تبیین ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی و زنده نگهداشتن آرمان های فلسطین استفاده می شود.
رئیس جمهور گفت: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در ایران و مالزی امیدواریم این ظرفیت ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری‌های فیمابین به کار گرفته شود.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی در راستای قانون اقدام راهبردی در سایت فردو و نطنز ظرفیت جدیدی را برای غنی سازی ایجاد کرد که کل این عملیات در چارچوب موازین و مقررات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه گسترش فناوری هسته‌ای یک دستور کار مهم، راهبردی و اجرایی است، افزود: در سازمان انرژی اتمی با توجه به سند راهبردی تصویب شده و افق ۲۰ ساله برنامه با ظرفیت بالایی طرح‌ریزی کردیم تا در همه سرفصل‌ها فناوری هسته ای توسعه داده شود.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید از ابزار‌ها و بستر‌های نوآورانه در امر قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین کمک بگیرد، گفت: با استفاده از این ابزارها، نخبگان به مسائل کشور وصل می‌شوند و از این رهگذر به راه‌حل و پاسخ دقیق‌تری دست خواهیم یافت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مساجد ظرفیت‌های بزرگی در بحث فرهنگ‌سازی در امر صلح و سازش دارند اما می‌بینیم که از آنها استفاده نمی‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بانکداری اسلامی ظرفیت قانونی لازم برای جلوگیری از تشدید ناترازی در شبکه بانکی و اصلاحات مورد نیاز در مورد بانک‌های ناتراز را در اختیار بانک مرکزی قرار می‌دهد.
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور در کشورهای اسلامی گفت: حضور زنان در بازی‌های کشورهای اسلامی فراتر از کسب سکو و اهتزاز پرچم کشورمان، پرستیژ جمهوری اسلامی در جهان اسلام را نشان می دهد.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
رئیس دیوان محاسبات با اشاره به ظرفیت موجود در کشورهای اسلامی و مسائل مشترک گسترده‌ای که بین این کشورها وجود دارد،پیشنهاد تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی را مطرح کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ساز و کار استفاده از طب سنتی فراهم شود، بسیاری از خلاءها و نیازهای عرصه دارو و سلامت برطرف خواهد شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۵ تن از ایشان وخیم است.
محل برگزاری مسابقات عالی  و در سطح المپیک است، ولی دهکده مسابقات کوچک است و یک دانشگاه است و تعریفی به‌عنوان دهکده ندارد. دلیل کاهش نفرات نیز به همین دلیل بود، چون ظرفیت دهکده محدود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ