با ظهور و توسعه هوش مصنوعی، مسئله امکان ارتکاب جرم و شناسایی جرائم به وقوع پیوسته یا در آستانه وقوع، با استفاه از این فناوری، به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های متخصصان این حوزه بدل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
شهردار اراک با ۸ رای مخالف اعضای شورا، از ادامه فعالیت در شهرداری باز ماند و برکنار شد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۸ مرکز معاینه فنی در روز عید غدیرخم در پایتخت خبر داد.
دستگاه اطلاعات عراق اعلام کرد که ۸ داعشی که در تیم@های امنیتی این گروه تروریستی در کرکوک مشغول به فعالیت بودند دستگیر شدند.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷ و ۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
در این اطلاعیه آمده: در روز‌های پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم فروردین ماه به صورت نیمروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است و همچنین از روز پنجم فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ یکسره فعال خواهد بود.
عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان که با عنوان مجتمع شهید احمدی روشن فعالیت می‌کند آغاز شد.
«ارتقای سطح علمی جامعه»، «کسب رتبه‌های بالای جهانی در تعداد مقالات و ارجاعات علمی و ثبت اختراعات»، «کاهش نرخ بی‌سوادی» و «افزایش قابل توجه تعداد رشته‌های دانشگاهی و دانشجویان» تنها بخشی از این دستاورد‌های کسب شده‌ای است که به نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است.
زمین لرزه ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه در ترکیه، ساختمان‌های زیادی را ویران کرده و تیم‌های نجات و جستجو فعالیت خود را آغاز کرده اند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه مدارس شهری به صورت مجازی فعالیت می‌کنند و مدارس روستایی فعالیت حضوری دارند گفت: بازگشایی دانشگاه‌ها از ۸ بهمن خواهد بود.
شروع فعالیت ادارات در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.
حال این سوال پیش می‌آید که سردار حسین اشتری بعد از ۸ سال فرماندهی انتظامی کل کشور برای ادامه فعالیت در کدام سازمان یا نهاد مشغول به فعالیت می‌شود؟
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آغاز گشت و پایش شبانه روزی صنایع، معادن و واحدهای صنفی استان همزمان با فصل سرما و افزایش آلودگی هوا در تهران خبر داد.
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دافوس آجا دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
امیر سرتیپ ولی‌وند تربیت فرماندهان آینده ارتش را محور فعالیت دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش دانست و از برقراری تعامل علمی با ۸ کشور دنیا خبر داد.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
اهواز - با توجه به افزایش غلظت گردوغبار، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های هشت شهر خوزستان در نوبت عصر تعطیل شد.
استاندار تهران در مورد ساعت فعالیت مدارس گفت: ساعت فعالیت شیفت صبح مقاطع متوسطه ۷:۳۰ و مقاطع ابتدایی شهر تهران ۸:۳۰ در نظر گرفته شد.
بازرس سازمان نظام روان شناسی با اشاره به اینکه این سازمان ۴۰ هزار عضو دارد، گفت: متأسفانه فقط ۸ هزار روانشناس و مشاور، مجوز فعالیت دارند.
بازرس سازمان نظام روان شناسی با اشاره به اینکه این سازمان ۴۰ هزار عضو دارد، گفت: متأسفانه فقط ۸ هزار نفر روانشناسان و مشاوران مجوز فعالیت دارند.
در پایان باتوجه به آمار این پلتفرم، باید گفت در ۸ ماهی که از فعالیت پلتفرم همدم می‌گذرد، ضریب نفوذ همدم در روستاها و شهرهای کوچک قابل توجه است که می‌توان به ازدواج‌هایی در شهرستان‌های مروست، بازارجمعه، ششده، قهاوند و سامن اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ