سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه‌گفت: اگر همین روند را ادامه دهیم در جمع هشت تیم برتر خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بازی های مرحله یک هشتم را سخت توصیف کرد اما کفت شاگردانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.
صعود دختران مهرسان به جمع ۸ تیم برتر لیگ والیبال کشور
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران با قبول شکست در سومین دیدار مرحله مقدماتی برابر عراق، به خاطر نتیجه بازی رودررو نتوانست به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.
حضور در تیم امید برای مربیان لیگ برتری که در بدترین حالت ممکن ۸ میلیارد می گیرند، مقرون به صرفه نیست.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
بایرن‌مونیخ با کسب برتری مقابل پاریس به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
مرحله اول رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان با شناخت هشت تکواندوکار برتر به پایان رسید.
با پایان دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال زنان، هشت تیم به پلی‌آف صعود کردند.
مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی با صعود تیم‌های سپاهان، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، دریا بابل، نساجی، پیکان، مس رفسنجان، استقلال ملاثانی و حذف ذوب‌آهن و ملوان پیگیری شد.
در مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی ، ۸ دیدار برگزار شد و تیم های باشگاهی آبی پوشان همدان و استان گیلان راهی فینال شدند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که چهار تیم دارای دو بازیکن در این جمع هستند.
لیگ برتر هندبال زنان با ۸ تیم استارت خواهد خورد.
میانگین سنی ۸ تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد.
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
تیم تپانچه بادی مردان با امتیاز ۸۶۲ بین ۸ تیم برتر قرار گرفتند و در مرحله دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی امتیاز ۵۸۳ را کسب کردند و پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال نقره خود را حتمی کردند.
هشت تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا تولد ۲۱ سالگی این دوره از مسابقات را جشن بگیرند.
تیم ملی کشورمان توانست در یک بازی برتر و دیدنی با نتیجه ۸ بر یک ویتنام را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.
مسابقات لیگ برتر تنیس مردان با حضور ۸ تیم برتر آغاز شد.
مسابقات لیگ برتر تنیس مردان با حضور ۸ تیم برتر آغاز شد.
شاگردان سید مهدی رحمتی موفق به کسب پیروزی ۸ بر صفر مقابل تیم بامداد اراک شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ