ترامپ توانست وجه حقیقی نظام سیاسی آمریکا را فاش کند و نشان دهد که نظام این کشور بر جنگ، ترور، غارت ثروت سایر ملل و فساد اخلاقی مبتنی بوده و دستگاه قضایی در آن مستقل نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که او بهترین فرصت و تنها بخت حزب جمهوری‌خواه برای پس گرفتن کاخ سفید است حتی اگر با اتهامات کیفری روبه‌رو باشد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که انتظار دارد تحقیقات جمهوری‌خواهان مجلس در مورد فعالیت‌های تجاری خارجی خانواده جو بایدن به مرحله استیضاح برسد.
رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: در حالی که تعلیق مجوز امنیتی رابرت مالی خود به تنهایی نگران‌کننده است، نگرانی ما با اهمال وزارت خارجه در پاسخ به تلاش‌های کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای نظارت بر رویکرد و مذاکرات در قبال ایران تشدید شده است.
این سناتور جمهوری‌خواه گفت، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری وقت آمریکا در «این نوع ترس‌آفرینی غیرمسئولانه» که در حال حاضر در معرض نمایش است، مشارکت نداشت و خاطرنشان کرد که اوباما آن موقع بایدن را برای مذاکره درباره توافق به کنگره فرستاد.
قطبی‌سازی آمریکا برای بار دیگر کاملا به نفع چین پیش خواهد رفت. ترامپ اگرچه پشتوانه مردمی دارد، اما هیچ‌یک از جمهوری‌خواهان قدرتمند حزبی از او حمایت نمی‌کنند. غیر از تدکروز سناتور تگزاس که سعی در عادی‌سازی حمله به کنگره داشت تا مایک پنس و نیکی هیلی هیچ‌کدام اعمال او را تایید نکردند
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند رهبر جمهوری‌خواهان این کشور در مجلس سنا به علت آسیب‌دیدگی در بیمارستان بستری شده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا در نظرسنجی غیررسمی «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران» درباره نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ۲۰۲۴، گوی سبقت را به راحتی از رقبا ربود.
بر اساس یافته‌های یک نظرسنجی‌، جمهوری‌خواهان ایالت کالیفرنیا، گزینه موردنظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را از همین حالا انتخاب کرده‌اند!
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا درباره خروج شتابزده ارتش این کشور از افغانستان تحقیق می‌کنند.
جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
یک هفته پس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین شمارش آراء نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان در یک قدمی کسب اکثریت مجلس نمایندگان قرار دارند.
تازه‌ ترین نتایج شمارش آرای انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌ دهد که جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا پیشتاز هستند.
تازه‌ترین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان پیشتاز هستند، اما در سنا تا این لحظه دموکرات‌ها بیشترین صندلی را به دست آورده‌اند
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
کریمی قدوسی گفت: در سفر آقای رئیسی به نیویورک در نشست رسانه‌ای، نماینده رسانه‌های هیچ یک از دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات‌ها درباره حوادث ایران سوال نکردند بلکه تمرکز هر دو حزب روی توافق و مذاکره بود. هر دو حزب به این توافق نیاز دارند.
سید حسین نقوی حسینی گفت: کنگره به دست جمهوری‌خواهان افتد دیگر نمی‌توان انتظار احیای برجام و امضای توافق را داشت.
لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی نیز که در سفر به فلسطین اشغالی همراه منندز بوده است، در این کنفرانس خبری گفت که باید در آمریکا مخالفتی دو حزبی با هرگونه توافقی درباره توافق هسته‌ای ایران انجام شود.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ