سید حسین نقوی حسینی گفت: کنگره به دست جمهوری‌خواهان افتد دیگر نمی‌توان انتظار احیای برجام و امضای توافق را داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوربابایی بیان کرد: «اگر قانونی به روش اصل ۸۵ تصویب شود و مردم از نحوه تصویب آن مطلع نباشند به دلیل عدم رفع تردید‌های ذهنی مردم در مقام اجرا با مخالفت بخشی از جامعه مواجه می‌شود که نتیجه آن تشکیل پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی می‌شود. این قوانین جزو قوانینی می‌شود که باعث درگیری‌های شدید میان اعضای جامعه و نیروی انتظامی و قضایی می‌شود. در نهایت این قانون مانند قانون عدم استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممکن است جزو قوانین متروک و بلااجرا باقی بماند.»
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار هنجارشکنان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
رئیس انجمن موی تای گفت: برای حضور در رقابت‌های جهانی موی تای تیم ملی با ترکیب کامل شامل ۱۲ ورزشکار به مسابقات جهانی موی تای اعزام می‌شود.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
مدیر فنی تیم ردبول به طرفداران فرمول یک هشدار داده است که با اجرایی شدن مقررات سال 2026، اتومبیل‌های این رقابت‌ها بسیار کندتر خواهند شد.
حسین شریعتمداری نوشت: چند تن از زنان بی‌حجاب دستگیر شده که از اجیر‌شدگان دست‌چندم و بی‌اهمیت بوده‌اند، اعتراف کرده‌اند که برای هر یک ساعت حضور در خیابان مبلغ سه دلار دستمزد می‌گرفته‌اند و یکی از آن‌ها میزان درآمد یک ماه خود را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا حساب کنید که عوامل اصلی و سرنخ‌ها چه میزان کلانی دریافت می‌کنند؟! اگر تهیه‌کنندگان محترم لایحه تصور می‌کنند که با جریمه نقدی می‌توانند از ادامه بی‌حجابی جلوگیری کنند، به جرأت می‌توان گفت که از الفبای ترفند‌های دشمن نیز چیزی نمی‌دانند!
سیدحسین حسینی نقشی تعیین کننده برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی دارد.
حسین کلهر یکی از دلایل خداحافظی خود از تیم ملی اسنوبرد را تصمیم فدراسیون اسکی برای کنار گذاشتن باتجربه‌ها دانست و گفت: صمیم گرفتند به هر نحوی شده با حاشیه، دعوا و اختلاف بزررگسالان را کنار بگذارند.
در پیام نوورزی حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین آمده است : سلامت مالی، یکی از مهمترین دستاوردهای بانک کارآفرین است؛ چنانچه با پایبندی به بخشنامه های نهاد نظارتی و طبق آمارهای منتشر شده، در این زمینه دارای شاخصهای عملکردی مناسب بوده است. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که بانک علیرغم تلاطم های موجود در اقتصاد کلان کشور بویژه در سال۱۴۰۱، انضباط پولی خود را حفظ کرده و نقشی غیرسازنده در رشد نقدینگی ایفا نکرده است.
کمیته انضباطی تصمیم گرفت تا مهدی قایدی و امید نورافکن را با جریمه نقدی محکوم کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزارت خارجه آن چابکی و تحول گرایی و جنب و جوش لازم را از خودش نشان نمی دهد.
سرپرست فدراسیون بوکس، صبح امروز از شاهین موسوی دارنده مدال برنز آسیا 2022 با اعطای هدیه نقدی تقدیر به عمل آورد.
سید جلال حسینی، کاپیتان محبوب شش فصل گذشته سرخ‌ها حالا نقشی متفاوت در دربی پایتخت خواهد داشت.
در این جلسه افرادی مانند منوچهر متکی، مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، انسیه خزعلی، زهره الهیان، بهزاد نبوی، غلامحسین کرباسچی، حسین مرعشی، عباس عبدی، معصومه ابتکار و جمعی دیگر از فعالان و چهره‌های سیاسی حضور داشتند.
«حسین راغفر»، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی می‌گوید: بانک‌ها در ایران منشا شر و مصیبت هستند و آنقدر مناسبات پرفساد و ... دارند که قدرتمند شده‌اند و شرایطی به وجود آمده که شاید امیدی به اصلاح ساختار نیست. حالا باید بگوییم که این دایره فساد که بر ربوی بودن فعالیت‌شان تاکید می‌کنند آنقدر گسترش یافته که دیگر مردم عادی و بازاریان نقشی در اقتصاد کشور ندارند.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی کامل و ظرفیت مازاد ناوگان اعزامی این شرکت برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.
بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد رباط صلیبی امیرحسین غلامی دچار پارگی شده است.
نقوی حسینی گفت: دولت مذاکرات را خوب مدیریت کرد و آنهایی که می گویند «دولت برای پسااحیای برجام برنامه ندارد» شاهد و مدرکی ارائه بدهند و بگویند «به این دلایل دولت توانمندی بهره مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام را ندارد».
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۴۳۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: شاید تیم مذاکره کننده ایران از آقای جلیلی مشورت بگیرد چون تجربه آقای جلیلی و بودن او در متن کل مذاکرات یک ظرفیت برای تیم دیپلماسی است ولی بعید به نظرم می رسد که او پشت پرده مذاکرات را مدیریت می کند.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ