رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند رهبر جمهوری‌خواهان این کشور در مجلس سنا به علت آسیب‌دیدگی در بیمارستان بستری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل، بابیان اینکه راه مجاهدت و استقامت راهی است که ما باید برای هموار کردن آن تلاش کنیم، فرمودند: به هم ریختن خطوط توهمی بین مردم به برکت خون شهید سلیمانی بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه به کانونی عظیم و کاملاً مجهز و بزرگ‌ترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل شده است.
در ادامه تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، رهبر کره شمالی به کارخانه‌ها و تأسیسات تولید موشک این کشور دستور داد تا ظرفیت تولیدی خود را افزایش دهند.
چندی پیش برخی رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که رهبر طالبان در برابر جنگ در پاکستان فرمان داده است؛ اما سخنگوی این گروه اکنون این گزارش‌ها و گفته‌ها را رد می‌کند.
رهبر کره شمالی در بازدید از یک کارخانه اسلحه‌سازی، خواستار افزایش تولیدات و در نتیجه تقویت آمادگی جنگی ارتش این کشور شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
رسانه‌های میانمار اعلام کردند رهبر مخلوع این کشور که پیش از این به ۳۳ سال حبس محکوم شده بود، مورد عفو حاکمان نظامی این کشور قرار گرفته است.
میچ مک‌کانل رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هنگام صحبت در کنفرانس خبری خود به‌یک‌باره برای لحظاتی بی‌حرکت به نقطه‌ای خیره و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: عمل رذالت آلود قرآن‌سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و رهبر انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص وحدت این نکته را متذکر شدند که پیشروان سیاسی و فرهنگی کشور‌های اسلامی باید هماهنگ با یکدیگر خود را آماده شرایط نظم جهانی پیش رو کنند تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را بازیابد و تجربه تلخ مهندسی سیاسی و سرزمینی پس از جنگ جهانی اول تکرار نشود.
رهبر طالبان: طبق قوانین امارت اسلامی، اقدامات ملموسی برای نجات زنان از بسیاری از سرکوب‌های سنت‌گرایانه از جمله ازدواج اجباری اتخاذ شده و حقوق مربوط به احکام اسلامی حفظ شده است. علاوه بر این موارد، اقدامات ضروری برای بهبود شرایط زنان به عنوان عضوی از جامعه انجام شده تا براساس احکام اسلامی زندگی راحت و مرفهی برای آنان فراهم شود.
طبق نتایج منتشرشده توسط شورای عالی انتخابات ترکیه، اردوغان توانست ۴۹.۵ درصد آراء شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص دهد و رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق نیز موفق به کسب ۴۴.۸۹ درصد آراء شد.
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
«بردلی بلنکنشیپ» روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی برای راشا تودی نوشت که این تحولات بدان معناست که نانسی پلوسی، رهبر دیرینه حزب دموکرات آمریکا مجبور خواهد شد که از چکش خود دست بکشد و آن را به احتمال زیاد به کوین مک‌کارتی، از رهبران جمهوری‌خواه تحویل دهد
در انتخابات اخیر کنگره آمریکا، حزب جمهوری‌خواه پیروز شد و احتمالا میچ مک‌کارتی، رئیس اقلیت جمهوری‌خواه در کنگره قبلی به ریاست مجلس نمایندگان خواهد رسید.
مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».
مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».
رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا با این ادعا که جمهوری‌خواهان برای به دست گرفتن کنترل این مجلس، به اندازه کافی رأی جمع کرده‌اند، ادعای پیروزی کرد.
«لیز چنی» جمهوری‌خواه و «بنی تامسون» دموکرات که از رهبران کمیته مجلس نمایندگان آمریکا هستند، در نامه‌ای گفتند: رئیس جمهور سابق آمریکا شخصا بر یک تلاش چند بخشی برای ملغا کردن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و مانع‌تراشی در مسیر گذار صلح‌آمیز قدرت نظارت داشته و آن را رهبری کرد.
رهبر حزب جمهوریخواه آمریکا تاکید کرد که اقتصاد آمریکا با رکود مواجه است و این کشور دیگر نمی تواند برای اوکراین چک سفید امضا کند.
پوتین و بن‌سلمان امیدوارند که تورم ناشی از افزایش قیمت انرژی را تشدید کنند تا در انتخابات ماه آینده آمریکا به جمهوری‌خواهان تحت رهبری ترامپ برای در دست گرفتن کنترل مجلس نمایندگان کمک کنند.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت حزب خود را برای به دست گرفتن کنترل سنا ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ