یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها می‌توانند با وضعیت «آستانه گریز» ایران روزگار بگذرانند، اما اسرائیل اعلام کرده که نمی‌تواند. اگرچه واشنگتن مواضع سخت و تهدید‌آمیزی در مورد ایران مطرح کرده است، اما تا به اینجای کار تحت تاثیر رجزخوانی‌های نتانیاهو که گفته «بار دیگر سال ۱۹۸۳ از راه رسیده و ایران همان آلمان نازی است» قرار نگرفته است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: تعابیر مختلفی می‌توان از ادبیات آمریکا در مورد راهکار سیاسی در مقابل ایران داشت که مهم‌ترین موضوع متاثر از نظام بین‌الملل و تحول جهانی در نظام بین‌الملل است. در نهایت آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که برجام را به نتیجه برسانند و زمان به نتیجه رسیدن را طولانی کنند. هدف آمریکا از برجام امتیاز گرفتن از ایران است. آن‌ها می‌خواهند برجام را به نفع خود تمام کنند و صحبت‌های سالیوان استراتژی جدید آمریکا است.
امام‌جمعه موقت مشهد گفت: نفوذی‌ها عوامل همان دولت‌هایی هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با ما دشمی کرده‌اند. امروزه هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که آمریکایی‌ها در ایران نفوذی ندارند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم‌اکنون به بالاترین سطح از توانمندی‌ها دست یافته است، به نحوی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند در برابر آن دوام بیاورند.
نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند که جو بایدن یا دونالد ترامپ(رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا) در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت کنند.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
ترامپ با وجود آنکه توضیحات بیشتری درباره استراتژی خود برای مذاکرات صلح اوکراین نداد، گفت: "اگر این جنگ حل و فصل نشود، من همراه با زلنسکی و پوتین، در عرض ۲۴ ساعت آن را حل‌وفصل خواهم کرد و مذاکراتی بسیار آسان برای آن وجود خواهد داشت؛ اما من نمی‌خواهم به شما درباره اینکه این مذاکرات چیست صحبت کنم، چون در آن صورت نخواهم توانست از آن مذاکرات استفاده کنم."
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که رقابت احتمالی رئیس جمهور کنونی و سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، رقابتی چندان جالب برای رای‌دهندگان نخواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرویس های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا هرگز نمی‌خواهند واقعیت ایران را بپذیرند.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
سیدجلال ساداتیان کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نمره سیاست خارجی دولت، با ارفاق ۲ است. ما هنوز می‌گوییم آمریکایی‌ها پیام‌های خوب می‌دهند و می‌خواهند به برجام برگردند، درحالی‌که آن‌ها می‌گویند اولویت‌مان تغییر کرده است. این یعنی آمریکایی‌ها دست بالا را گرفته‌اند. درحالی‌که ما مدت‌هاست به همان برجام ۲۰۱۵ هم راضی شده‌ایم و دنبال همان هستیم، اما به همان هم نمی‌توانیم دسترسی پیدا کنیم.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
طائب گفت: در جنگ رسانه‌ای بین ما و جریان استکبار اینترنت همانند موشک و شبکه‌های ماهواره همانند توپخانه عمل می‌کنند و آمریکایی‌ها می‌خواهند موشک‌ها و توپخانه‌های رسانه‌ای را انحصاری در اختیار بگیرند.
آمریکایی‌ها می‌خواهند با اقوام و فریب جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند. این آخرین سیاست دشمن است، ترکیبی از هر آنچه قبلا به کار گرفته است، اما ما کار آزموده‌ایم و کافیست که دشمن را بشناسید. نداشتن آگاهی و شناخت، عامل شکست است ولی آگاهی همیشه پیروزی می‌آفریند. پیروزی در آگاهی و ایمان است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: فتنه‌های امروز فتنه‌های جهانی است که با هوشمندی مردم مهار شد؛ همانند جنگ تحمیلی که جنگی جهانی بود، ولی به واسطه حضور مردم در صحنه، این جنگ بین‌المللی را با پیروزی به پایان بردیم.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
مرندی با اشاره به اینکه آمریکاییها و اروپاییها قابل اعتماد نیستند، خاطر نشان کرد: مشخص است که تروئیکای اروپایی نمی‌خواهند تحقیقات سیاسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بسته شود. رئیس آژانس هم در صف آمریکاییها و اروپاییها قرار دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها دچار بحران گفتمان تمدنی شدند و این را می‌توان سرآغازی برای اضمحلال آن‌ها دانست. آنان نمی‌توانند برابر ایران راه به جایی ببرند.
«دولت بایدن به دنبال یک حرکت معنادار جهت خروج پرونده هسته‌ای ایران از چهارچوب معادلات مطرح در رابطه با دولت آمریکا، به سمتِ آژانس بین المللی انرژی اتمی است. از این منظر، من بر این باورم که آمریکایی‌ها نمی‌خواهند یک توافقِ مانا، پایدار و معنادار با ایران داشته باشند.»
خطیب نماز جمعه این هفته تهران درباره برجام خطاب به مردم گفت: مذاکره کنندگان از جنس شما هستند و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید ذره ای به دشمن باج نخواهند داد.
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ