قیمت جدید گندم باید به تایید دولت برسد و احتمالاً ابلاغ نرخ به هفته آینده پس از برگشت رئیس جمهوری از دمشق موکول شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
زوج‌های مرحله یک هشتم نهایی گرنداسلم رولان گاروس 2023 در بخش مردان مشخص شدند.
حضور یک مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران نهایی شد.
مشهد- معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیرماه امسال نهایی شود.
مشهد _ معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پیش بینی می‌شود تا سامانه یکپارچه اموال تملیکی تا تیر ماه امسال نهایی شود.
امیری با اشاره به جزئیاتی از میزان تولید برق در نیروگاه های بنیاد مستضعفان از آغاز احداث ۶ واحد بخار در ۲ نیروگاه این هلدینگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیون یورو در سال جاری خبر داد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شفافیت آرای نمایندگان در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و با تایید شورای نگهبان و در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال، مرحله مقدماتی اول این رقابت‌ها به پایان رسید.
یان زومر 24 ساعت بعد از نهایی شدن انتقالش به بایرن، با پیراهن این تیم به میدان رفت.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن ۱۶ نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم ۲۵ ساله خبر داد.
نهایی شدن تجارت آزاد ایران و اوراسیا در ماه‌های آینده
بابل - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نهایی شدن قیمت برنج گفت: قیمت خرید تضمینی برنج هفته بعد اعلام می شود.
چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی اروپا مشخص شد.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: قیمت گندم تا سه‌شنبه هفته جاری نهایی و بعد از آن اعلام می‌شود، ضمن اینکه ۸۲ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
نماینده روسیه در مذاکرات برجام نوشت: عالی می‌شود اگر ایران و آمریکا هر چه سریع‌تر به طور موفقیت‌آمیز بر آخرین اختلافات‌شان غلبه کنند. زمان آن فرارسیده که توافق بر سر احیای برجام بدون تاخیر بیشتر نهایی شود.
قائم مقام میراث فرهنگی با اشاره به پیگیری طرح میدان مشق که از سال ۸۲ آغاز شده بود، افزود: طرح میدان مشق در جلسه هیئت دولت مطرح شد و در حال نهایی شدن است.
فاطمی امین وزیر صمت در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: «آیین نامه واردات خودرو در حال نهایی شدن است.» این در حالی است که در برخی خبر‌ها از قول وزیر صمت گفته شد «شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات آن اعلام می‌شود. اما در این میان فعالان بازار پیش بینی کاهش قیمت ها در آینده نزدیک را دارند.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور از تدوین و نهایی شدن ویژگی‌ها و مشخصات پایانه‌های فروشگاهی خبر داد.
گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی 5 روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به سمت جلو اما با روندی کند ارزیابی کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به نهایی شدن قیمت خرید توافقی خرمای استعمران در سال جاری گفت: قیمت هر کیلوگرم خرمای استعمران درجه یک ۱۳۰ هزار ریال اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ