وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، مصوبه این شورا درباره نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از مثبت اعلام شدن نمونه "علی هاشمی" ملی پوش وزنه برداری توسط آزمایشگاه مرجع، حکم ۳ ساله محرومیت وی صادر شد.
لاهیجان- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی در لاهیجان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این اراضی را ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
از این پس نشانی اقامتگاه قانونی هر فرد، نشانی مندرج در سامانه سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان سازمان ثبت احوال خواهد بود.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از آزادسازی ۳۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رودسر به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با سودجویان برخورد قانونی می شود.
معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی حقوق کودک، ایران را مقصد ۶۳ درصد از پناهندگان افغانستان عنوان کرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع تصویب سند ملی و دانش بنیان امنیت غذایی است.
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
وزارت دادگستری از انتشار فراخوان ثبت‌نام سازمان‌های غیردولتی در انتخابات برای عضویت در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک خبر داد.
وجود قانونی ملی و جامع در حوزه فضایی یکی از لازمه های توسعه صنعت فضا در کشور است و از همین رو استقرار یک مرجع بالاسری برای تبیین خط مشی و رهیافت های مشترک بین الدولی ضروری است.
با حضور وزیر دادگستری؛ جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد برگزار شد.
نخستین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن و صنایع معدنی شرکت ملی مس در شمال‌غرب کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت ، دکتر خرم استاندار آذربایجان شرقی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس افتتاح شد.
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. آن چیزی که منجر به محدودسازی دسترسی به پیام رسان های متا شده درخواست شورای امنیت کشور بوده و به شرایط خاص امنیتی کشور برمی گردد.
روزنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیئت نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات و بر اساس تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
زنامه «جهان صنعت» در نشست فوق‌العاده امروز هیات نظارت بر مطبوعات به سبب تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضایی ارجاع شد.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد که دولت برای حل این مشکلات باید تلاش کند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
اموال مکشوفه از سرقت صندوق های اجاره‌ای شعبه دانشگاه بانک ملی ایران تحت نظارت مرجع قضایی در حال تحویل به صاحبان آنها است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند. تولید این تعداد خودرو تاکنون در این گروه صنعتی بی‌سابقه بوده است.
در جهان یارانه به حلقه اول یا آخر (تولیدکننده یا مصرف‌کننده) و یا در طول زنجیره اختصاص می‌یابد، اما ما ارز ۴۲۰۰ تومانی را به واردکننده می‌دادیم که تجربه آن در دنیا وجود ندارد. یکی دیگر از اهداف اختصاص ارز ترجیحی این بود که دهک‌های پایین جامعه از یارانه استفاده کنند، ولی طبق آمار، دهک‌های بالا چندین برابر دهک‌های پایین مصرف داشتند.
برای دو متهم پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی، پیش‌تر به اتهام سرقت، در یکی از استان‌ها پرونده تشکیل شده بود و آنها سابقه‌دار بودند؛ لذا دادستان انتظامی قضات باید این موضوع را بررسی دقیق کند که آیا در رسیدگی به آن پرونده، کوتاهی‌ و قصوری از ناحیه مرجع رسیدگی کننده صورت گرفته است؟ و اینکه آیا این دو متهم پرونده فعلی در پرونده سابق از ارفاقات قانونی بهره‌مند شده‌اند یا خیر؟
زهره الهیان گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم هیچ سالم‌سازی برای فضای مجازی مورد استفاده کودکان انجام نشده است، به دنبال صحبت‌های من که همه مبتنی بر اسناد معتبر از جمله مرجع ملی حقوق کودک بود وزیر ارتباطات دولت سابق مطالبی را در واکنش به اظهارات بنده منتشر کردند.
ابطحی در توییتی درباره لغو کنسرت‌های مجوز دار به رئیس جمهور هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ