پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بازی بازیکنان جدید پرسپولیس و استقلال و برخی از نفرات سپاهان هنوز صادر نشده است.
در جلسه روز گذشته شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی موضوع تجدید نظر در نرخ خرید تضمینی گندم دوباره مطرح شد؛ اما با مخالفت نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رو به رو شد.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، همچنان تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده نگرفته است.
بازیکن تیم گلف معراج مسجدسلیمان گفت: هیات گلف خوزستان بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شود و این امر بلاتکلیفی است.
تیم ملی اسکیت سرعت در حالی خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده می‌کند که هنوز اعزام این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
ملوان انزلی تنها تیم لیگ برتری است که هیچ خبر خاصی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آن در دست نیست.
4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می گیرد.
پس از گذشت ۵ ماه از بازگشایی سامانه جدید اسقاط خودرو، همچنان افرادی که پیشتر (قبل از ۱۴۰۲) متقاضی اسقاط بودند در بلاتکلیفی به سر می برند.
درحالی که مدتها از تفاهم نامه واگذاری مسابقات رشته اسکی کوهستان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و کسب عضویت در فدراسیون جهانی می گذرد اما همچنان ورزشکاران این رشته بلاتکلیف هستند.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
۵۰ درصد مطالبات گندم کاران در هفته جاری پرداخت شد در حالی که قیمت نهایی آن با اما و اگرهایی رو به رو است. همچنین نوسان قیمتی بازار کالاهای اساسی در هفته سوم خرداد هم ادامه داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: عدم استفاده از پلاستیک، همچنان روی زمین مانده است.
در حالی که فدراسیون بوکس از نداشتن رئیس در حال ضربه خوردن است، حتی زمان برگزاری انتخابات این رشته هم اعلام نمی‌شود.
بلاتکلیفی چندین فدراسیون؛ هرج و مرج به‌تمام معنا در ورزش ایران
قیمت برخی از محصولات کشاورزی مانند شیر تعیین تکلیف شده و نرخ بعضی مانند گندم همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
طی ماه های گذشته افزایش بی رویه قیمت دلار موجب شد تا بازار مسکن در رکود قرارگیرد و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی کامل قرار داده است.
استفاده از قطعات ارزان در تولید لوازم خانگی، بلاتکلیفی واردات خودرو، ریزش قیمت طلا و سکه و سهولت صادرات در زمان جام جهانی قطر از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از پاشنه آشیل‌های بازار سرمایه قیمت گذاری دستوری است و قیمت گذاری دستوری موجب شده است تا آینده شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه بلاتکیف و تیره شود.
امروز مطالبی همچون چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا| شاخص به روند صعودی ادامه می‌دهد؟، بلاتکلیقی در بازار سکه و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه، مجمع فولاد ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه فولاد تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بلاتکلیفی واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار
هوای قابل قبول تهران در بیشتر مناطق

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ