از گوشه و کنار شنیده می شود که همکاری فدراسیون هندبال با وویوویچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اعلام پایان حضور پگاه زنگنه در کادر فنی تیم ملی گفت: او سلسله‌مراتب را رعایت نمی کرد و از فردی در فدراسیون دستور می‌گرفت.
گرگ برهالتر، مربی تیم ملی آمریکا معتقد است تیموتی وه‌آ می‌تواند در یوونتوس سطح بازی‌اش را یک پله بالاتر ببرد و نظرش را در مورد پیوستن کریستین پولیشیچ به میلان بیان کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فزنگی گفت: با وجود دشواری‌های مسابقات جهانی بلگراد و کار بسیار سختی که در پیش داریم به دنبال ایستادن بر سکوی جهانی هستیم.
دو بازیکن لژیونر تیم ملی ایران به دیدار سرمربی خود در مرکز ملی فوتبال رفتند.
رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی فوتبال به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفتند.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
نام زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی عربستان در چند هفته گذشته بعد از رفتن رنار فرانسوی مطرح شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال از پاسخ به سوالی درمورد مدت قراردادش طفره رفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا از لو رفتن خبرهای تیمش در رسانه‌ها قبل از دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که جلوی درز اخبار را با پیدا کردن جاسوس می‌گیرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، غیبت کریم بنزما در جام جهانی را تصمیم خود این بازیکن توصیف کرد.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: با کنار رفتن کیخا جوان‌ترها به تیم ملی دعوت شده‌اند و در این شرایط کار برای ما سخت تر شده است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به زودی و پس از چند روز استراحت تصمیم نهایی‌اش برای ادامه حضور در این تیم را خواهد گرفت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از شکست مقابل آمریکا و کنار رفتن از جام جهانی قطر از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
کارشناس فوتبال با انتقاد از سرمربی تیم ملی به خاطر انتخاب ترکیب عجیب در دیدار برابر انگلیس گفت: نفراتی در این دیدار به میدان رفتند که در دیدارهای گذشته کنار هم بازی نکرده بودند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، شکست تیمش مقابل انگلیس آموزنده است. او با گلایه از لو رفتن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس در صبح روز بازی گفت، تبریک می‌گویم شما کارتان را خوب انجام دادید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با رفتن شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان جای نگرانی دارد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی به انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید از سوی فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان قبل از رفتن تیم ملی به قطر، سوپرایز جدیدی را خواهد داشت.
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می‌کند و لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.
رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ