وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای در پی تشدید درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» از شهروندان خود خواست فورا خاک لبنان را ترک کنند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
رئیس عربستانی کمیته بازاریابی ای‌اف‌سی به اظهارات اخیر رئیس یوفا که به عربستان هشدار داده بود با ولخرجی در نقل و انتقالات راه چین را در پیش گرفته است پاسخی تند داد.
رئیس یوفا به عربستان درباره هزینه‌های سرسام‌آور در بازار نقل و انتقالات هشدار داد و گفت جذب ستاره‌های نامدار راه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیست.
جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی هشدار داد که درصورت شکست مذاکرات، بنادر و فرودگاه‌های یمن بسته خواهند شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی نسبت به روابط جدید ایران و عربستان سعودی هشدار داد.
کشور‌های عربی از جمله امارات، قطر، عربستان، کویت، سلطان نشین عمان و بحرین از اتباع خود خواسته اند تا از سفر به تانزانیا و گینه استوایی خودداری کنند.
نشریه «فارین پالیسی» در مقاله‌ای به ازسرگیری روابط ایران و عربستان پرداخته است؛ مقاله‌ای که در آن از تنش‌زدایی بین دو کشور به عنوان زنگ هشدار برای آمریکا یاد شده است.
«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت: «پیشتر درباره پهپاد‌های ایران هشدار داده بودیم و این پهپاد‌ها هم اکنون اوکراین را هدف قرار می‌دهند». بن فرحان به برنامه هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و گفت: «خواستاراحیای توافق هسته‌ای هستیم، اما با دیدی فراگیر و اینکه کشور‌های حاشیه خلیج (فارس) نیز در آن مشارکت داشته باشند».
یک مقام یمنی به عربستان هشدار داد که اگر جنگ مجددا آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آنها صفر و با کسری روبرو خواهد شد.
یکی از گروه های مخالف رژیم سعودی درباره پروژه خطرناک ریاض در راستای تغییر هویت جزیره شیعه نشین تاروت از توابع استان القطیف در شرق عربستان هشدار داد.
هدف عربستان و امارات، ارسال پیام هشدار به ایالات متحده بوده مبنی بر آن که در صورت‌عدم حمایت واشنگتن از آن کشور‌ها می‌توانند با مسکو همکاری بیش‌تری داشته باشند در این میان می‌توان به روابط اقتصادی قوی عربستان و امارات با روسیه اشاره کرد.
وزیر اطلاعات درباره اقدامات عربستان علیه ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران تاکنون با عقلانیت استوار، صبر راهبردی در پیش گرفته است ولی هیچ تضمینی برای تداوم این صبر راهبردی در صورت تداوم دشمنی نمی‌دهد. بی‌تردید، اگر اراده جمهوری اسلامی ایران به مقابله به مثل و مجازات این کشورها تعلق بگیرد، کاخ‌های شیشه‌ای فروخواهند پاشید و این کشورها روی ثبات و پایداری را نخواهند دید.»
یک کارشناس حوزه بین‌الملل گفت: سعودی‌ها از طریق کانال‌های دیپلماتیک به ما گفتند که ایران اینترنشنال برای آن‌ها نیست که ما پاسخ آن‌ها را اصلاً قبول نکردیم. اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.
زارعی گفت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. هشدار سرلشگر سلامی موضع نظام جمهوری اسلامی است که در داخل مجموعه نظام تنظیم‌ شده است. سعودی‌ها باید پیام را گرفته باشند. اگر پیام را نگیرند و جدی تلقی نکنند، حتماً ضرر خواهند کرد.
یک نهاد حقوق بشری بین المللی درباره بدتر شدن وضعیت حقوق بشر در عربستان سعودی هشدار داد.
کمیته دفاع از حقوق بشر در شبه جزیره عربستان درباره کشتار و موج جدید اعدام ها در این کشور هشدار داد.
پس از تصمیم عربستان و اوپک پلاس برای کاهش تولید روزانه نفت، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داد که ریاض پیامدهای این تصمیم را خواهد دید و واشنگتن در حال بازبینی روابط خود با این کشور است.
وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت که نیروهای یمنی در صورت ادامه تجاوز به این کشور لحظه ای در هدف قرار دادن اهداف مهم و حیاتی امارات و عربستان سعودی تردید نخواهند کرد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به سرمایه گذاران درباره ادامه کار در عربستان سعودی و امارات به عنوان کشورهای متجاوز هشدار داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به شرکت های نفتی فعال در امارات و عربستان هشدار داد که وضعیت خود را تنظیم کرده و این کشورها را ترک کنند.
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل درباره مخاطرات عدم پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع سلاح های هسته ای هشدار داد.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش نسبی دما از فردا
این هفت لیگ که در نامه فیفا درباره بازی کردن به آنها هشدار داده شده است عبارتند از: لیگ چین، عربستان، یونان، ترکیه، الجزایر، رومانی و لیبی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ