امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت در پایان می‌گوید: «اگر کنکور باشد وزیر که دیگر نامه نمی‌نویسد. ما هر وقت از آزمون کنکور فاصله گرفتیم حتما شکست می‌خوریم، مگر این‌که حتما نظارت باشد، ما نظارتی نداشتیم که رتبه ۱۷۵ هزار دارد تحصیل می‌کند، به ما هم می‌خندد، بیش از ۷۰ درصد افرادی که با همین مصوبه (تبصره سال ۱۳۹۶ مصوبه ۷۳۵) وارد دانشگاه شدند در تهران تحصیل می‌کنند.»
بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت که این تیم برنامه بلندمدتی دارد تا رتبه‌اش را نسبت به 2 سال پیش بهبود بخشد.
مدافع ذوب آهن معتقد است این تیم شایستگی این را داشته که لیگ بیست و دوم را با رتبه بهتری به پایان برساند.
مربی هوادار معتقد است اگر برای رتبه‌های مختلف پاداش در نظر بگیرند،رقابت در میانه جدول هم تا هفته آخر ادامه خواهد داشت.
نبویشا یوویچ، سرمربی الاهلی در خصوص رتبه نهایی تیمش در لیگ ستارگان صحبت کرد.
مدافع آلومینیوم تاکید دارد عملکرد خوب‌شان در فاز دفاعی مورد توجه قرار نگرفته است.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است آنها نیز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا شانس رسیدن به رتبه چهارم را به دست بیاورند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر یارانه کاغذ را به آن صورتی که مد نظر ما است به ما ندهند قیمت کتب درسی ممکن است بالا برود.
مکس آلگری خوشبین است یک ماه دیگر 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس را به این تیم برگردانند تا بتوانند برای رتبه دومی با رقبا مبارزه کنند.
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
تیم فوتبال فجرسپاسی موفق شد از سد میهمان خود گذشته و به جمع تیم های مدعی اضافه شود.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
شاید شما هم خبر رتبه ضریب هوشی ایرانی‌ها رو دیدید و بعدش یا تعجب کردید و یا ناراحت شدید. ما در این بخش دنبال این سوال رفتیم که این آمارگیری‌ها توی دنیا بر چه اساس و مبناییه و اصلا چقدر میشه بهش استناد کرد.
همه ما عاشق یک پیتزای خوب منجمد شده هستیم، اما این غذا می‌تواند فشار خون شما را به شدت افزایش دهید. تنها با یک وعده خوردن پیتزای منجمد میزان سدیمی به اندازه دو روز نمک مصرفی را دریافت خواهید کرد.
مهاجم مس رفسنجان که مثل هم‌تیمی‌ هایش برای شروع لیگ و دربی کرمان آماده می‌شود، شرایط تیم خود را مطلوب ارزیابی می‌کند.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: بودجه مورد نیاز برای رتبه بندی معلمان بسیار زیاد بود و کسی جرأت نداشت در این زمینه ورود کند ولی ما موفق شدیم.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
فیروز کریمی این وعده را داد صنعت نفت رتبه تک رقمی به دست بیاورد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: روند ما رو به جلو است و در نهایت رتبه تک رقمی کسب می‌کنیم.
رئیس پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد: بر اساس آمار پلیس بین الملل، در کشف جرائم جنایی، پلیس اگاهی ما رتبه اول را دارد.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.
غلامرضا مومنی مقدم از کسب رتبه پنجمی با تیم ملی جوانان راضی به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ