وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان حاج صفی در مصاف با افغاستان بازی 127 خود را برای تیم ملی ایران انجام داد.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کاراته احمد صافی به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی منصوب شد.
سرمربی پیشین تیم ملی کاراته کره جنوبی به عنوان دبیر سازمان تیم های ملی کاراته انتخاب و معرفی شد.
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: افغانستان هم مثل سایر تیم‌های ملی دنیا قابل احترام است و سعی می‌کنیم در این بازی کیفیت همیشگی‌مان را ارائه کنیم.
قطعا کابین کادیلاک سی تی ۶ بازار چین به مراتب جذاب‌تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.
با سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری و پیام‌رسانی متنی از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» برای حجاج و در کشور عربستان به ‏طور رایگان فراهم شد.
سرلشکر صفوی با اشاره به دوران افول آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: دوران افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها فرا رسیده است. نگاه به همسایگان و نگاه به شرق باعث افزایش وزن ژئوپلیتیکی ایران و گذار وضعیت مردم از شرایط فعلی خواهد شد. ایران باید از این وضعیت تنش آمریکا و اروپا در اوکراین و تنش تایوان به عنوان یک فرصت نگاه کند و بر اساس منافع مشترک با چین و روسیه و تهدیدات مشترک آمریکا علیه سه کشور با یک استراتژی مشخص حرکت کند.
ویدئویی از رمضان قدیروف رهبر چچن در حال حضره صوفیانه منتشر شده است. حضره، یک اصطلاح صوفیانه است که به مجالس ذکر جمعی اطلاق می‌شود که توسط مسلمانان متعلق به فرقه‌های صوفی سنی به ویژه انجام می‌شود. انواع ذکر از جمله خطبه، تلاوت قرآن و متون دیگر مانند ادعیه، شعرخوانی و مناجات مذهبی، مدح پیامبر و صلوات، دعا و ذکر جمعی در این مراسم انجام می‌شود. حضره در کشور‌های عربی و برخی کشور‌های اسلامی غیرعربی مانند اندونزی و مالزی با این نام شناخته می‌شود، در حالی که در ترکیه و کشور‌های بالکان به نام‌های دیگری معروف است.
نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است.
رئیس اتحادیه صنفی لوازم یدکی گفت: تولیدکنندگان صنفی که از آنها تحت عنوان واحدهای زیرپله ای یاد می شود و ۱۳ درصد از بازار را در اختیار دارند شناسنامه دار می شوند.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
مدیر مرکز کنترل ترافیک تهران از مناسب سازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت برای نابینایان خبر داد و گفت: ۱۶ تقاطع پایتخت به سیستم آلارم صوتی برای نابینایان تجهیز شده است.
ما از درون باید قوی بشویم و قدرت درون ساز باشد چرا که پیوستگی ملت و دولت قدرت ما است؛ حل مشکلات مردم نقطه قوت کشور است. با این وجود صد‌ها شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای با همراهی سلطنت طلبان و منافقان که میلیارد‌ها دلار توسط آل سعود خرج آن‌ها شد در حوادث اخیر شکست خوردند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از لیست باشگاه آاک یونان خط خورد.
اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
مشاور و دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا گفت: فرماندهی مرزبانی انتظامی باید برای کنترل مرزها به روش های نوین الکترونیکی مجهز شود، برای رشد و شکوفایی مرزهای کشور باید به کلیدهای امنیت آفرین دسترسی پیدا کنیم.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، نقش مهمی در انگیزه دادن به هم تیمی‌هایش در جام جهانی 2022 دارد.
طلاق صوری برای دریافت مستمری!
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در مراسم روز عاشورا در شهر صور در جنوب لبنان سخنرانی کرد.
رئیس سبک شوتوکان کاراته ایران به عنوان نماینده ارشد فدراسیون جهانی برای حضور در سمینار و جلسات نمایندگان وارد توکیو شد.
امروز مطالبی همچون جهش عجیب قیمت دلار در بازار آزاد، خبری مهم برای یارانه بگیران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد، ضرر پالایش یکم چه زمانی جبران می ‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی اصلا یک صفحه برنامه هم ندارد. مقام معظم رهبری در دیداری که در ماه رمضان با مسئولان داشتند اعلام کردند که برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۰ تهیه و در سال ۱۴۰۱ اجرا شود. اما دولت حالا برنامه پنج ساله توسعه را هم ندارد. در حالی که مجلس از خودشان است و دولت هم از خرداد ماه انتخاب شده باید به فکر برنامه پنجم می‌افتاد اما با گذشت یک سال این برنامه مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ