با سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری و پیام‌رسانی متنی از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» برای حجاج و در کشور عربستان به ‏طور رایگان فراهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی درباره مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی صوت و تصویر در فضای مجازی و اینکه گفته می‌شود مدیریت آن را به صدا و سیما واگذار شده است، گفت: از اواخر دولت قبل تصمیمی گرفته شد که طبق آن تمام اختیارات صوت و تصویر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدا و سیما منتقل شود.
رکورد و حدنصاب تماس روزانه صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران از ابتدای موسم حج طی دو هفته اخیر شکسته شد.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از برقراری امکان فوق العاده تماس تصویری و صوتی، با کیفیت ویژه برای حجاج سرزمین وحی در سال 1402 در پیام‌رسان «بله» خبر داد.
اولین تفاوت این دو لایحه به تعریف‌شان از موضوع مورد بحث در لایحه‏ای است که دست به تدوین‌اش زده‌اند. در تمام متن لایحه قوه قضائیه، موضوع کشف حجاب مدنظر است، اما آنچه مورد نظر لایحه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، ۹ مورد است که از عدم رعایت پوشش شرعی تا آلودگی صوتی، روبه‌رویی زن و مرد، رقص و سگ‌گردانی و... را در نظر دارد.
شاید هر کدام از ما در طول زندگی با مسائل و مشکلات پیچیده‌ای و فراتر از ظرفیت روبه‌رو شویم و برای رهایی از این وضعیت تصمیم‌های نادرستی بگیریم، در صورتی که با گپ‌وگفت ساده و دریافت مشاوره، راه‌هایی بهتری جلوی ما قرار می‌گیرد.
علیرضابیگی، نماینده تبریز: شرکتی که کار واگذاری خودرو به نمایندگان را انجام داد صوری بود، منابع انسانی معاونت اجرایی مجلس ۵۷ نماینده را برای دریافت خودرو معرفی کرد. با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد! / خبرگزاری دانشجو
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
وزیر ارتباطات گفت: م اکنون امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق پلتفرم های داخلی با هموطنان خارج از کشور وجود دارد.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
وزیر ارتباطات گفت: امکان تماس صوتی و تصویری باکیفیت در ۳ پلتفرم ایرانی وجود دارد.
صاعقه هواپیمای جت جنگنده - بمب‌افکن ساخت ایران است و نخستین پرواز آزمایشی آن در بهار ۱۳۸۳ انجام شد. یک شهروند تبریزی در فرودگاه تبریز توانست لحظه شکستن دیوار صوتی توسط جنگنده صاعقه ارتش را حین مانورهای تمرینی این هواپیما در فرودگاه تبریز ثبت کند.
اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
این نوع آنفلوآنزا درمان پذیر است و در صورتی که افراد پس از تماس با پرندگان مرده علائم آنفلوآنزا را در خود مشاهده کردند باید هرچه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنند
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این نوع آنفلوآنزا درمان پذیر است، گفت: در صورتی که افراد پس از تماس با پرندگان مرده علائم آنفلوآنزا را در خود مشاهده کردند باید هرچه سریع‌تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی و جعل آرم صداوسیما خبر داد.
در نواری صوتی مولوی محمدمحسن هاشمی، والی طالبان برای پنجشیر به تمام کارمندان اداره‌های غیرنظامی و نظامی این ولایت دستور می‌دهد که از گوشی هوش‌مند استفاده نکنند.
سوپر اپلیکیشن روبیکا در ایام اربعین حسینی، تماس صوتی، پیام متنی، پیام صوتی و ارسال موقعیت مکانی را با اینترنت رایگان ارائه می‌دهد.
سوپراپلیکیشن روبیکا امکانات ویژه خود نظیر برقراری تماس صوتی، ارسال پیام متنی و صوتی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی رایگان را برای زائران اربعین معرفی کرد.
کنه آلوده می‌تواند انسان را مورد گزش قرار داده و او را آلوده کند، پس اگر انسان نادانسته کنه آلوده به ویروس را با دست له کند و همچنین اگر فرد با یک بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در تماس باشد، در صورتی که اصول بهداشتی و استفاده از وسائل حفاظت فردی را به درستی رعایت نکند، ممکن است ویروس از طریق ترشحات آلوده و خون بدن بیمار، به فرد دیگری سرایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ