رئیس سبک شوتوکان کاراته ایران به عنوان نماینده ارشد فدراسیون جهانی برای حضور در سمینار و جلسات نمایندگان وارد توکیو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران بیان داشت: در مرکز آموزش اتحادیه به دارندگان واحد‌های صنفی عرضه کننده پوشاک درس عفاف و حجاب داده می‌شود و حتی به آن‌ها گواهی حضور اعطا می‌شود.
جاده‌ نقل و انتقالات که با حضور سهراب در استقلال از فولاد صاف شد، در این چند سال پر رفت و آمد بوده است.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
جشن مدیران تولید از رویدادهای معتبر صنفی است که در دوره های گذشته با حضور پرشمار سینماگران، هنرمندان و مسئولین برگزار گردیده است.
در پی نشست تعیین سمت اعضای هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران که با حضور غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور برگزار شد،حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق انتخاب شد.
در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور ۱۰۰ طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم فروشندگان در واحد‌های صنفی استفاده شود.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه قشم درباره فیلم منتشرشده در روز‌های اخیر که گفته می‌شود وی با حضور در واحد‌های صنفی، شخصاً دستور پلمب برخی از این واحد‌ها را صادر کرده است، توضیحاتی داد.
تمرین امروز فوتبال کشورمان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مشکلات ما این است که برخی از دستگاه‌ها مشورت کافی با رؤسای تشکل‌های صنفی ندارند؛ به عنوان مثال نماینده‌ای از اصناف در جلسات تنظیم بازار حضور ندارد.
آاک آتن در روزی که احسان حاج صفی ۹۰ دقیقه در پست دفاع چپ حاضر بود با چهار گل حریف خود را گل‌باران کرد.
سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است؛ بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.
یوتو ناگاتومو مدافع تیم ملی ژاپن با حضور در بازی برابر کاستاریکا به یک رکورد تازه و جالب در بین بازیکنان آسیایی دست پیدا کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: امروز شماری از دانشجویان در تجمعی صنفی و در اعتراض به موضوع شیوع بیماری گوارشی، مقابل دفتر رییس دانشگاه حضور یافتند.
سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در خصوص حواشی حضور در تیم ملی دانشجویان، عدم اعزام این تیم و اظهارات ملی‌پوشان صحبت کرد.
انگلیس با بحران مصدومیت نفرات اول و دوم خود برای حضور در سمت راست روبرو شده و ساوت‌گیت به دنبال گزینه مناسب برای بازی با ایران است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز دیگر فرار مغزها نداریم بلکه نسل نوجوان ما براساس آگاهی از وضعیت زندگی در کشورهای دیگر، به محض گیرآوردن فرصت مهاجرت می کنند چون به آینده امید ندارند.
مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: تاکنون نماینده ناظر وزارت کشور در جلسات مجامع عمومی ۲۸ تشکل صنفی که انتخابات شان را برگزار کرده اند، حضور داشته است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اختلافی بین من و وحید امیری برای حضور در انتخابات فدراسیون وجود نداشت.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به درخواست کاپیتان اصلی تیم ملی برای حضور در مجمع واکنش نشان داد.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
این استعفا پیش از نشست هیات مدیره خانه سینما و روسای صنوف سینمایی که روز چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد، صورت پذیرفت. در این نشست پرتنش که ۴.۵ ساعت به طول انجامید، بحث بر سر حضور صنف تهیه کنندگان در انتخابات خانه سینما مطرح شد که فاقد شناسه صنفی تشکل‌های وزارت کار است.
سازمان ملل‌متحد اظهار کرد که قیمت موادغذایی در ماه ژوئن کاهش و تولید غلات اندکی افزایش یافته است.
وزیر کار رفت اما هنوز موج حضور پرتنش او در کابینه وجود دارد از سوی دیگر وزرایی مشابه او در کابینه کم نیستند که احتمال استعفا و استضاح آن ها شدت گرفته است زیرا با گذشت یکسال از دولت رئیسی کابینه او چندان نتوانسته است جامعه را نسبت به وضعیت موجود امیدوار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ