اتاق خودروهای برقی معمولا عاری از دکمه‌های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن‌ها را می‌پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.۷ EV دیده نمی‌شود! البته فراموش نکنید که سیستم کنترل کابین با فرمان‌های صوتی، سورپرایزهای جذابی را برای شما آماده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محققان این گونه جدید از مارمولک را که در جنگل‌های ماداگاسکار کشف شده، «استاد استتار» توصیف کرده‌اند. این جانور مثل سایر گونه‌های مشابه خود توانایی تغییر رنگ بدن در هنگام استرس را دارد.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
استتار کاربردی‌ترین مزیت تنوع طرح و رنگ در پروانه‌هاست. درخت، سنگ، برگ سبز یا خشکیده، خاک و هرچیز دیگری مثل اینها؛ پروانه‌ها بسته به شرایط زندگیشان، می‌توانند شبیه هر کدامشان باشند؛ آن‌قدر شبیه که حتی با دقت زیاد هم نشود تفکیکی بین این حشره و محیط اطرافش قائل شد؛ خصوصیتی که به‌ویژه نجات‌بخش پروانه‌های ماده از دست شکارچی آنهاست.
عنکبوت های گرگی دارای هشت چشم هستند و بیشتر زمان خود را روی زمین می گذراند. رنگ های تیره و خالدار روی بدن به این عنکبوت کمک می کند تا هنگام شکار یا برای پنهان ماندن از دید شکارچیان خود را استتار کند.
تصاویر ۵ تن از شهدای مرزبانی شب گذشته در سیستان و بلوچستان را ببینید که دو تن از آن‌ها استوار دوم و سه تن از آن‌ها سرباز انجام وظیفه بودند.
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند.
این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند.
زهر سنگ ماهی از سمی پروتئینی به نام وروکوتوکسین (VTX) تشکیل شده است. گزش این ماهی در انسان می تواند باعث درد شدید، ضعف تنفسی، آسیب به سیستم قلبی عروقی، تشنج و فلج، و گاهی اوقات منجر به مرگ شود.
تصویری از پلنگ مادر و دو توله‌اش در پارک ملی گلستان که گرفته شده است.
در اینجا تصاویر حیواناتی را می‌بینید که به بهترین شکل ممکن از شیوۀ حیرت‌انگیز استتار برای بقا در قلمرو طبیعت استفاده می‌کنند.
(تصاویر) استتار کم‌نظیر مار زنگی / با کمک هم دیدنش ناممکن است
عکسی از استتار پلنگ که نشان می‌دهد این حیوان در استتار خودش تا چه اندازه توانمند است. به جرات می‌توان گفت که نمی‌شود او را دید. اگر موفق به دیدنش نشدید به پایین صفحه مراجعه کنید.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی پیش از آغاز تعطیلات اجباری چه چیزی بهتر از تضمین جایگاه اول، آن هم با گلزنی شیخ دیاباته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ