هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
عربستان یک طبقه هتل اسپیناس در تهران را برای طولانی مدت رزرو کرده است. دیپلمات‌های عربستان سعودی که از مدتی قبل به تهران آمده‌اند در این هتل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند؛ بنابراین تا زمان تعیین تکلیف ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران، سفارت به طور موقت در این هتل باقی خواهد ماند.
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد و عصر روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد وارد فرودگاه امام خمینی می‌شود.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در پی طوفان عصر امروز در تهران چندین درخت و تابلوی تبلیغاتی سرنگون شد و خساراتی به پایتخت وارد شد.
مدیرکل هواشناسی تهران گفت: از امروز تا یکشنبه تهران طوفانی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش شدید باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از بعدازظهر امروز ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه خبر داد.
شرایط آب و هوایی شهر تهران باعث شد تا برنامه های گروه‌های مشوقین تیم های استقلال و پرسپولیس به طور کلی به هم بریزد.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
تصاویری از تعقیب و گریز طولانی پلیس آگاهی تهران و سارق خودرو دنای سرقتی که سرانجام با شلیک پلیس به لاستیک خودرو به بازداشت سارق می انجامد./منبع: فرهیختگان آنلاین
ساخت طولانی ترین خیابان پایتخت (ولی‌عصر(عج) ) از سال ۱۳۰۰ شمسی آغاز شد.
از ساعاتی پیش در شهران تهران وزش باد شدید و طوفان آغاز شده است.
سازمان آتش‌نشانی تهران با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن برخی از نقاط کشور توصیه‌هایی را ارائه کرد.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیرو‌های این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
سازمان مدیریت بحران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
یک مقام ایرانی که به شرط ناشناس ماندن با المانیتور صحبت کرد، گفت که تهران هیچ نوع توافق موقت را نمی‌پذیرد. وی این پیشنهاد را «نتیجه طوفان فکری برخی اتاق‌های فکر» خواند و گفت در چندین نوبت دیگر ابتکارات مشابه به ایران ارائه شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی هوای طوفانی خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، همه افراد به‌ویژه مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.
عضو شورای شهر تهران گفت:زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.
در آستانه دربی تهران بازیکن سال های نه چندان دور استقلال و پرسپولیس درباره شرایط این بازی صحبت‌هایی مطرح کرد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ