شرایط آب و هوایی شهر تهران باعث شد تا برنامه های گروه‌های مشوقین تیم های استقلال و پرسپولیس به طور کلی به هم بریزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنابر اعلام مرکز اورژانس استان تهران، در اثر طوفان و صاعقه شب گذشته در استان تهران، یک نفر فوت شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اورژانس کشور در استان تهران بر اثر تندباد ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۱۸ نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و ۹ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند، در استان اصفهان نیز بر اثر سیلاب ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۹ نفر نیز مصدوم شدند، همچنین در محور کندوان استان مازندران نیز ۲ نفر بر اثر ریزش سنگ مصدوم شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در پی طوفان عصر امروز در تهران چندین درخت و تابلوی تبلیغاتی سرنگون شد و خساراتی به پایتخت وارد شد.
مدیرکل هواشناسی تهران گفت: از امروز تا یکشنبه تهران طوفانی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران از وزش شدید باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا از بعدازظهر امروز ۱۲ خردادماه تا روز یکشنبه خبر داد.
از ساعاتی پیش در شهران تهران وزش باد شدید و طوفان آغاز شده است.
سازمان آتش‌نشانی تهران با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن برخی از نقاط کشور توصیه‌هایی را ارائه کرد.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیرو‌های این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
سازمان مدیریت بحران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از آماده باش نیروهای این مجموعه به دلیل بروز شرایط طوفانی خبر داد.
یک مقام ایرانی که به شرط ناشناس ماندن با المانیتور صحبت کرد، گفت که تهران هیچ نوع توافق موقت را نمی‌پذیرد. وی این پیشنهاد را «نتیجه طوفان فکری برخی اتاق‌های فکر» خواند و گفت در چندین نوبت دیگر ابتکارات مشابه به ایران ارائه شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی هوای طوفانی خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران، از آماده‌باش کامل مدیران بحران مناطق ۲۲گانه با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران خبر داد.
بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه ۱۲ به سمت خیابان سقوط کرده است!
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران مدیران بحران مناطق ۲۲گانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
آیین وداع و بدرقه پیکر شهدای «خان طومان» عصر امروز با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) آغاز شد.
آئین وداع با شهدای «خان طومان» فردا در محل میدان امام حسین(ع) تهران برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ