از ساعاتی پیش در شهران تهران وزش باد شدید و طوفان آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در حساب اینستاگرامش این ویدیو از تیم ملی زنان ایران را منتشر کرده است. در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، از اعضای تیم ایران درباره همبازی مورد علاقه‌شان پرسیدند. سوالی که فرصتی شده تا بازیکنان سر به سر هم بگذارند.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان صبح دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با استقبال مسئولین به کشور بازگشتند.
ویدئویی از تذکر رئیس جمهور به تیم همراه برای رعایت حال خبرنگاران در اوگاندا را ببینید.
تصاویری زیبا از تهران را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این ویدئو که تایم لپس است از بالای برج میلاد گرفته شده.
چند گربه بازیگوش در یک قاب دیدنی در حال تماشا کردن کارتون تام وجری هستند. منبع: خبرآنلاین
چهارمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با پنچری و دیر رسیدن رکابزن ایران به خط شروع تا جریمه ای به فرانک سوئیس دنبال شد تا ناکامی دوچرخه سواران این بار به مدیریت هم برسد. منبع: ایسنا
در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، تایم لپسی از تهران بهاری را مشاهده میکنید.
مدیرعامل یوتیوب که مجله تایم او را به عنوان قدرتمندترین زن در دنیای اینترنت انتخاب کرده بود، بعد از ۹ سال از سمت خود در بزرگ‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو و دومین وب‌سایت محبوب جهان کناره‌گیری می‌کند.
هزاران هوادار برای ادای احترام به پله، اسطوره فقید فوتبال، در مقابل استادیوم ویلا بلمیرو تجمع کردند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی کشتی که روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذرماه در شهر آیووا آمریکا برگزار می‌شود، راهی این کشور شدند.
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آن‌ها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
نیرو‌های یگان ویژه که امروز در کنار مردم به تماشای بازی ایران ولز پرداختند، بعد از بازی در جشن پیروزی مردم شرکت کردند و تشویق معروف ایسلندی را اجرا کردند.
جمعه ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران، تیم ملی کشورمان در دومین دیدارش از گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه احمد بن‌علی شهر الریان به مصاف ولز خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و انجام تشریفات بدرقه راس ساعت ۱۷ به سمت دوحه پرواز کرد.
مراسم بدرقه تیم ملی امروز برگزار شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که امشب موفق شدند با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شوند، در مراسم دریافت کاپ قهرمانی خوشحالی نکردند. به نظر می‌رسد این اقدام بازیکنان تیم ملی واکنشی به تحولات اخیر کشور است.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
در دنیای امروز چاقی برای برخی مایه شرمساری است و به معضل و مانعی در تحقق آرزوها و خواسته‌هایشان بدل شده است، اما تیم پسران درشت که متشکل از مردان چاق و میانسال است با عبور از این مانع و با شور و اشتیاق خواسته‌‌شان را که بازی فوتبال است، دنبال می‌کنند.
کلیپی از معرفی تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به رقابت‌های جهانی صربستان را در ادامه می‌بینید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ