طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان مارینوس اوزونیدیس برای انجام ادامه تمرینات خود راهی سیرجان شدند.
صدها پرواز در فرودگاه‌های اصلی آلمان به دلیل اعتصاب لغو شدند.
هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روز‌های یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روز‌های شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد.
منابع رسمی در آلمان از لغو دستکم ۶۸۰ پرواز در این کشور به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان چهار فرودگاه خبر می دهند.
صدها پرواز در استانبول به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش برف لغو شد.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
برای سومین روز متوالی وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن ۹ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
طبق تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مهمانداران هواپیما سعی می‌کنند مسافران را آرام و آتش را خاموش کنند، اما وحشت مسافران باعث می‌شود خلبان پرواز را لغو کند و مسافران به مدت سه ساعت به سالن انتظار بازگردند.
بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.
اهواز -دو پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید سلیمانی اهواز امروز لغو شد.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دیدار مقابل ملوان در هفته پانزدهم لیگ برتر با مشکل مواجه شده است.
اهواز - پدیده مه گرفتگی موجب لغو و تأخیر چهار پرواز فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز شد.
اهواز - به علت مه گرفتگی، چهار پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز لغو شد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی «رایان‌ ایر» اعلام کرد که با ادامه اعتصاب کارکنان این شرکت، امروز ۴۲ پرواز لغو شده و فردا نیز ۳۸ پرواز لغو می شود.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
بر اساس اعلام اداره هواشناسی کره جنوبی، در پی بارش برف سنگین ده ها پرواز در این کشور لغو شدند.
یورونیوز مدعی شد به دلیل کشف یک جسد در هواپیمای آلمانی در پرواز فرانکفورت- تهران همه پروازها به سمت ایران لغو شده است.
رسانه های عبری از لغو دستکم ۱۰ پرواز به هند به دلیل مخالفت عمان با عبور هواپیماهای خطوط رژیم صهیونیستی از آسمان این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ