هواداران دو تیم وستهم و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیمهایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ هستند با هم به شدت درگیر شده و وضعیتی بحرانی در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودری در آستانه فینال لیگ ملت‌ها بین اسپانیا و کرواسی گفت کروات‌ها هیچوقت تسلیم نمی‌شوند اما اسپانیا باید این بازی را ببرد و فرهنگ برنده شدن را در تیم ایجاد کند.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
دیوید مویس، سرمربی وستهم، از اینکه شانس حضور در فینال لیگ کنفرانس را پیدا کرده ابراز خوشحالی کرد.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از تمایل همبازیانش برای کسب قهرمانی صحبت کرد.
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
در آستانه برگزاری فینال لیگ اروپا بین رم و سویا که امشب در بوداپست برگزار می‌شود بین هواداران دو تیم در خیابان‌های پایتخت مجارستان درگیری‌های شدیدی رخ داده است.
ژوزه مورینیو، مربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا گفت، آدم خرافاتی نیست و از خرافات خوشش نمی‌آید.
په‌‌په کاسترو، رئیس باشگاه سویا، در آستانه دیدار تیمش با رم در فینال لیگ اروپا برای حریف ایتالیایی کری‌خوانی کرد و گفت سویا با حذف بزرگترین تیمهای اروپا به این نقطه رسیده است.
خوزه لوئیز مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار تیش با رم در فینال لیگ اروپا با اشاره به تجربه مورینیو گفت آقای خاص تجربه فینال‌های متعددی را دارد ولی او در اولین فینالش به میدان می‌رود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و دیدار تیمش مقابل سویا گفت سویا تاریخ بزرگی در این تورنمنت دارد ولی جالوروسی برای جنگیدن و قهرمانی به میدان می‌رود.
پائولو دیبالا و لئوناردو اسپینازولا در تمرین رم پا به پای بقیه بازیکنان دویدند. این خبر بسیار خوبی برای ژوزه مورینیو در آستانه فینال لیگ اروپا است.
ژوزه مورینیو نمی‌خواهد در آستانه بازی با سویا در فینال لیگ اروپا دستش رو شود، برای همین تمرینات رم را پشت درهای بسته برگزار می‌کند.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به اینتر هشدار داد در آستانه فینال لیگ قهرمانان در مقابل یک استراتژی روانی پپ گواردیولا که او بارها از آن استفاده کرده هشیار باشد.
رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.
ایوان راکیتیچ، هافبک سویا، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر رم، ژوزه مورینیو را تحسین کرد و گفت، او یک استراتژیست خاص است.
سرمربی تیم فوتسال پالما نگرانی خود را از وضعیت حسین طیبی بازیکن ایرانی خود در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرد.
پنج بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم بازی با گل‌گهر از وحید کاظمی کارت زرد گرفتند.
تیم فوتبال سپاهان با ژوزه مورایس در آستانه کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم قرار گرفته است.
وزنه‌بردارهای تیم ذوب‌آهن در آستانه فینال لیگ برتر اعتصاب کردند و در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنند.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ