اوضاع کنونی مقدمه‌ای برای شعله‌ور شدن انتفاضه سوم در هر لحظه است، این انتفاضه بسیار عمیق‌تر و قوی‌تر از دو انتفاضه قبلی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلوونی در آستانه قهرمانی در جام واگنر لهستان قرار گرفت.
صادق صادقی، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر پیش‌رو، لباس طلایی‌پوشان آبادانی را بر تن می‌‎کند.
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ اقدامی برای تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی خود در لیگ بیست و سوم نکرده است.
ماتیاس آلمیدا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی اش از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران حساب کرده است.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: تقریباً احزاب را از کارکرد اصلی خود تهی کرده‌اند. پوسته‌ای از احزاب آن هم برای خالی نبودن عریضه باقی است. حوادث سال‌های گذشته باعث شده که بخشی از جامعه از مؤثر بودن نهاد‌های واسطه برای تحقق خواسته‌هایش ناامید شود. دلیل اصلی آن هم از کار افتادن این نهاد‌های واسطه و احزاب و میانه‌رو‌ها بوده است.
در آستانه سرمربیگری استقلال، نکونام عکس با علی کریمی را از صفحه‌اش حذف کرد
هواداران دو تیم وستهم و فیورنتینا که برای تماشای دیدار تیمهایشان در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ هستند با هم به شدت درگیر شده و وضعیتی بحرانی در پایتخت جمهوری چک ایجاد کردند.
در آستانه سفر هیثم‌بن طارق، پادشاه عمان به ایران، شاهد مبادله اسدالله اسدی، دیپلمات زندانی در بلژیک و اولیویه وندکاستیل، شهروند بلژیکی زندانی در ایران بودیم؛ مبادله‌ای که در تحقق یافتن آن عمان نقش واسطه و میانجی‌گری داشت.
بوروسیا دورتموند علاوه بر صدرنشینی در بوندسلیگا از رشد سهامش در بورس هم خوشحال است.
پرسپولیس در هفته‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را تجربه کرده اما به خوبی از پس آن برآمده است‌.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد که مناسبات مسکو و آمریکا بر لبه پرتگاه قرار دارد و دو کشور در آستانه یک درگیری مسلحانه آشکارند، اما مسکو برای اجتناب از وقوع آن تلاش می‌کند.
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
امین میرزازاده چهارمین و آخرین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را بر گردن آویخت.
تیم فوتبال سپاهان با ژوزه مورایس در آستانه کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و دوم قرار گرفته است.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
آستانه مبارکه بی‌بی زینب خاتون‌ خواهر امام رضا (ع)
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
لامرد- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای نظارتی در آستانه تدوین برنامه هفتم، گفت: برای تحقق سرمایه گذاری باید زیرساخت ها در حوزه های مختلف توسعه یابد.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
افزایش ساعت کاری ساتنا از امروز
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.
یک تحلیلگر سیاست خارجی درخصوص امکان تحقق تضمین‌های خواسته شده توسط ایران از امریکا، می‌گوید که در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست. وضعیت داخلی و سیاسی در امریکا طوری نیست که آقای بایدن در آستانه انتخابات کنگره بخواهد ریسک کند و با دادن چنین امتیازی وارد یک رقابت و دعوای سنگین سیاسی و مطبوعاتی با حزب جمهوری خواه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ