ظاهراً همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریباً ۲۴ متری خودرا به پایین پرتاب می‌کند و بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
پایان مهلت معرفی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی به ستاد بازی‌ها و عدم اطلاع رسانی داخلی، ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت کاروان ایران در فاصله دو ماهه تا این رویداد ایجاد کرده است.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل در ارتباط با بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد.
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
طبق مصوبه مجلس، از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رأی‌گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است.
عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.
عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: تاکنون ۶۵ تا ۷۰ درصد از بودجه ورزش را دریافت کرده‌ایم و اطمینان داریم که مابقی آن تا پایان سال پرداخت بشود.
اشکان دژاگه، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، تا پایان لیگ بیست‌ودوم پیراهن فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.
اشکان دژاگه همانطور که پیش‌بینی می‌شد تا پایان لیگ بیست و دوم پیراهن فولاد خوزستان را برتن خواهد کرد.
قاضی پرونده دنی آلوز روز گذشته حکم به زندانی شدن او داد چرا که ترس از فرار این بازیکن از اسپانیا وجود داشت. در صورت اثبات اتهامات، دوران زندان او طولانی‌مدت خواهد بود.
مسی در طول سال ها روی همه تردیدها و ابهامات در مورد خودش قلم قرمز کشیده بود و امشب با فتح جام جهانی به آخرید تردید نسبت به خود نیز پایان داد.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر استعفای محمدرضا ساکت در برخی رسانه‌ها به گوش رسید که البته این موضوع اساسی ندارد.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد اتهامات بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، تاکید کرد: جزایر سه گانه ایرانی را جزء لاینفک و ابدی خاک ایران است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهامات بی اساس وارده در بیانیه پایانی نشست ۱۵۳ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس را محکوم کرد.
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.
گوشی هوشمند ویوو Y02s با تراشه قدیمی هلیو P35 مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ