مسی در طول سال ها روی همه تردیدها و ابهامات در مورد خودش قلم قرمز کشیده بود و امشب با فتح جام جهانی به آخرید تردید نسبت به خود نیز پایان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
مقایسه‌ی بنچمارک‌های منتسب‌ به A۱۷ Bionic با بنچمارک‌های اختصاصی زومیت، نکات جالبی از قدرت پردازشی آیفون ۱۵ پرو دربر دارد.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
بیگدلی گفت: طرح چنین بحث‌ها و مقایسه‌هایی درست نیست و به‌عبارتی قیاس مع‌الفارق است. بعضی از رسانه‌های راست افراطی و اصولگرایان تندرو دست به چنین کاری زدند و به مقایسه میان عملکرد نهاد‌های امنیتی و دولت در کشور با عملکرد دولت در فرانسه پرداختند. توجه داشته باشید دموکراسی فرانسه با سایر کشور‌ها حتی آمریکا و انگلستان هم متفاوت است.
یکی از نخستین مقاله‌ها در این خصوص دو نوع مختلف «دم» را تعریف کرده بود که نوزادان انسان می‌توانند با آن متولد شوند. اولین مورد یک دم باقی‌مانده یا واقعی خوش‌خیم که از اجداد ما به ارث رسیده است و نوع دوم که «شبه‌دم» نامیده می‌شد و عبارت بود از رشد استخوان دنبالچه. شبه‌دم را عمدتا مرتبط با نقص‌های مادرزادی طبقه‌بندی می‌کردند.
بررسی وضعیت آماری سرعت اینترنت ثابت و موبایل در کشور و مقایسه جایگاه جهانی آن حاکی از آن است که اینترنت ثابت در کشور به توسعه و تقویت بیشتری نیازمند است.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
چرا دستگاه تبلیغاتی دولت سیزدهم یک سال و نیم دولت رئیسی را با یک سال و نیم آخر دولت روحانی مقایسه می‌کند؟ آیا نمی‌دانند چنین مقایسه‌ای غلط است و هر ماه را باید با ماه مشابه در سال‌های قبل مقایسه کرد؟ برای مثال مقایسه میان سال نخست دولت رئیسی در دولت سیزدهم با سال نخست دولت روحانی در دولت یازدهم. اما هدف از چنین اقدام غلط و خلاف علم آمار از سوی دولت سیزدهمی‌ها چیست؟ آیا می‌خواهند یکدست سازی قدرت را قرین موفقیت بدانند؟
با مقایسه‌ی تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از زلزله، حرکت زمین به خوبی دیده می‌شود.
در مقایسه‌ای جالب دوربین سامسونگ قدرت زوم آیفون را مورد تمسخر قرار داد.
معاون پژوهش وزیر علوم در بخش دیگر سخنرانی خود به اهمیت رؤیت پذیری در حوزه علم و فناوری اشاره کرد و گفت: رؤیت پذیری این است که کاری کنیم در جامعه ما یک سری افراد، مراکز و مقاله‌ها شناخته شوند و دیده شوند. مردم چقدر دانشمندان و پژوهشگران ما را می‌شناسند؟ در خارج از کشور چقدر ما را می‌شناسند؟ اینها همه در حوزه رویت‌پذیری است.
شهریار که در زمان آقای گل شدنش در فوتبال ایران به خاطر فیزیک و قدرت سرزنی‌اش با علی دایی مقایسه شده بود، برای تحقق چنین مقایسه‌ای باید بسیار بهتر از آنچه تا کنون در ضربات سر نشان داده، ظاهر شود.
کارلو آنچلوتی لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نمی داند و گفت که هر دوره ای بازیکنان برتر و بزرگ خود را داشته است.
فرزند دیگو مارادونا می گوید مطمئن است که پدرش به این تیم ملی آرژانتین افتخار می کند و گفت که از مقایسه بین لیونل مسی و پدرش خوشش نمی آید.
دبیر ستاد ملی جمعیت در ادامه با اشاره به آمار‌های مقایسه‌ای میان سال ۱۳۹۰ و ۱۴۰۰، گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. وی افزود: تعداد طلاق در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار عدد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
دیه‌گو مارادونا جونیور معتقد است که نباید هیچ مقایسه‌ای بین پدرش و لیونل مسی صورت بگیرد.
سایت «اسپورت» امارات بعد از این آمار مجیدی در اتحاد کلباء یادی از دوران خوب این تیم در زمان مربیگری فابیو ویویانی ایتالیایی کرد.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:‌ با مقایسه‌ای در آمار تولید، به طور کلی در سال گذشته هشت و نیم میلیون تن تولید گندم داشتیم، در حالی که تولید گندم در سال اول دولت سیزدهم به ۱۱ میلیون تن رسید.
در این استوری گل یاسین سلمانی به استقلال با گل لیونل مسی که با پاس امباپه به ثمر رسید مقایسه شده و شباهت‌های آن مورد توجه قرار گرفته است.
بنزما در توضیحات این عکس برای عکس فعلی خود نوشته است:" کریم " و برای عکس دوران کودکی خود نوشته است:" کوکو " و در واقع این لقب را به دوران کودکی خود داده است.
تنظیم اظهارنامه مالیاتی با متخصصین مشاور مالیاتی
متاسفانه این‌گونه اظهارات که بعضا همراه با مقایسه‌های توهین‌آمیز صورت می‌گیرد، نگاه کنید به برخی اظهارات طرح شده در خصوص بحث عفاف و حجاب و نسبت دادن برخی صفات ناشایست که موجب تبلیغات ضددینی و ایجاد تنازعات نظری بیهوده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ