سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل در ارتباط با بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت روسیه در ایران در بیانیه ‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.
در بیانه سفارت کشورمان در باکو آمده است: تمامی همکاران رسمی و محلی سفارت طبق روال معمول بر سر کار خود حاضر و مشغول انجام وظایف خود هستند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی در محکومیت حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بیانیه ای صادر کرد و اعلام داشت: عمق تاریخی روابط دو کشور مسلمان و برادر ایران و آذربایجان مثال زدنی است.
کلیه همکاران رسمی و محلی سفارت طبق روال معمول بر سر کار خود حاضر و مشغول انجام وظایف خود هستند.
رییس جمهور جمهوری آذربایجان در بیانیه خود، پیش از انجام تحقیقات و روشن شدن ماهیت این حادثه، این اقدام را «تروریستی» خواند و خواستار مجازات افراد مسئول در آن شد.
طبق گفته بیانیه وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، ساعت ۸:۳۰ به وقت باکو حمله مسلحانه‌ای به سفارت ما در تهران صورت گرفته است.
سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، تدریس خواهد شد.
سفارت آمریکا در پاکستان امروز در بیانیه ای هشدار امنیتی را در ارتباط با تردد کارکنان سفارت خود در اسلام‌آباد صادر کرد.
سفارت روسیه در آفریقای مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: آفریقای مرکزی تحقیقات فوری و جامعی درباره ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه انجام دهد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای به حمله تروریستی به سفارت پاکستان در افغانستان واکنش نشان داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو کارمند سفارت مولداوی را عنصر نامطلوب اعلام می کند.
سفارت روسیه در کابل امروز در بیانیه ای اعلام کرد که شهروندان افغانستان روادید مسکو را از طریق نمایندگی ایران دریافت کنند.
پلیس دانمارک در بیانیه ای از تفهیم اتهام فرد مهاجم به سفارت ایران طی روز شنبه در دادگاهی در شهر کپنهاگ خبر داد.
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه فرانسه، روز گذشته کاردار سفارت فرانسه در نبود سفیر این کشور، توسط رئیس اداره دوم اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه فرانسه، روز گذشته کاردار سفارت فرانسه در نبود سفیر این کشور، توسط رئیس اداره دوم اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزارت امور خارجه فرانسه، روز گذشته کاردار سفارت فرانسه در نبود سفیر این کشور، توسط رئیس اداره دوم اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفارت آمریکا در مسکو با صدور بیانیه هشدارآمیزی از شهروندان آمریکایی خواست بی درنگ روسیه را ترک کنند.
این بیانیه می‌افزاید؛ پس از تلاش معترضان برای عبور از خطوط پلیس و پرتاب راکت به سمت ماموران، افسران بیشتری در محل حاضر شدند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه سفارت اوکراین در سرزمین های اشغالی درباره این جنبش را محکوم کرد.
نخست‌وزیر آلبانی‌ روز چهارشنبه ۱۶ شهریور با اعلام قطع روابط دیپلماتیک این کشور با ایران گفت که از دیپلمات‌ها و کارمندان سفارت ایران در تیرانا خواسته شده است تا در عرض ۲۴ ساعت خاک آلبانی را ترک کنند.
وزارت امور خارجه امارات در بیانیه خود تاکید کرد: سیف محمد الزعابی با هماهنگی و همکاری مقامات ایران، به منظور کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و دستیابی به منافع مشترک دو کشور همسایه و منطقه، در روزهای آینده برای انجام وظایف دیپلماتیک خود در سفارت امارات، به تهران بازخواهد گشت.
وزارت خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه ای از اخراج کارمند سفارت رومانی در مسکو خبر داد.
در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: وضعیت امنیتی در سراسر اوکراین به شدت بی ثبات است و شرایط ممکن است بدون صدور هشدار بدتر شود.
سفارت روسیه در واشنگتن طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع گیری واشنگتن مبنی بر اینکه تحریم‌ها مسکو را از انجام بازرسی‌های مربوط به پیمان استارت جدید در آمریکا باز نمی‌دارد، گمراه‌کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ