سرمربی اسپانیایی تازه وارد فوتبال ایران گفت: می‌خواهم برنده شوم. مهم برنده شدن است. باید تلاش بیشتری کنیم و اعتماد به نفس داشته باشد و برنده شویم و راه را برای بردن هموار می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تولد مهدی طارمی پوستری برای ستاره فوتبال ایران با نماد اژدها طراحی کرد.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به آنها نامه رسمی ارسال کرده است.
با توجه به قهرمانی شب گذشته الاتحاد و حضور النصر در پلی آف، حالا تمامی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده و فقط نمایندگان ایران مشخص نشده اند.
تمام مجموعه فوتبال ایران در خطر محرومیت سه ساله از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.
تمام اخبار حول فوتبال آسیا در روز پنجشنبه به جام ملت‌های آسیا اختصاص داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازهم استقلال از اشتباهات داوری آسیب دید گفت: اشتباهات داوران تمام شدنی نیست و آبی ها بیشتر از هر تیم دیگری از این موضوع ضربه خوردند.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را تبریک گفت.
تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.
رئیس فدراسیون فوتبال در تماس با عضو هیات رئیسه که به همراه تیم جوانان است، صعود این تیم به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
سومین ال‌کلاسیکو فصل، نگاه علاقه‌مندان به فوتبال را به سانتیاگو برنابئو خیره کرده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان فارغ از تمام اتفاقات فنی دیدار روز آینده تیمش مقابل آلومینیوم، بخش مهمی از صحبت‌هایش را به راه‌حل‌های بهبود کیفیت لیگ برتر اختصاص داد.
تیم فوتبال الهلال با تمام ستاره‌های خود برای قهرمانی پنجم در آسیا به دوحه سفر کرده است.
مربی فولاد می‌گوید از این لحظه تمام ارکان فوتبال ایران باید از این تیم حمایت کنند تا نتایج خوبی را در آسیا رقم بزند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال گفت: تمام باشگاه‌هایی که سال آینده می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید در ۵ بخش از AFC مجوز بگیرند.
رئیس اتحادیه فوتبال روسیه از تمایل تمام باشگاههای فوتبال این کشور با انتقال به آسیا خبر داد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ کند؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند؛ اما FIVB، هیچ شباهتی به FIFA ندارد.
آیا داورزنی شش روز مانده به موعد بازنشستگی‌اش، همچون تمام سال‌های اخیر می‌تواند بازی را به سود خود عوض کند و با دخالت برخی نهادها صندلی ریاست والیبال را حفظ نماید؟ رسانه‌های نزدیک او با شگرد فوتبالی‌ها، موج تعلیق راه انداخته‌اند اما FIVB ، هیچ شباهتی به FIFA ندارد
طبق اعلام رئیس جمهور اندونزی این ورزشگاه به صورت کامل تخریب می‌شود و بزودی ورزشگاهی مجهز با تمام امکانات ساخته می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکل احتمال محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا متوجه تمام تیم‌های ایرانی است.
بعد از تماس مهدی تاج، شمسایی از تصمیم برای استعفا از تیم ملی منصرف شد و در مسابقات قهرمانی آسیا روی نیمکت ایران حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ