طبق اعلام رئیس جمهور اندونزی این ورزشگاه به صورت کامل تخریب می‌شود و بزودی ورزشگاهی مجهز با تمام امکانات ساخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.
بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ملی کرواسی را به گوردان گرلیچ رادمان، وزیر امور خارجه و اروپایی این کشور تبریک گفت.
وزارت دفاع طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه تاکید کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
توهمات رضا پهلوی پایان ندارد. او ادعا می‌کند برای «ابلاغ پیام دوستی ملت ایران» به رژیم صهیونیستی رفته است، در حالی که مردم ایران در روز قدس پیام اصلی خود را برای رژیم اشغالگر فرستاده‌اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امام عظیم‌الشان ما مسأله فلسطین و آزادی قدس را به عنوان بزرگترین و مسأله محوری جهان اسلام اعلام کردند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
فرمانده کل سپاه در پیامی با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج ) به وزیر اطلاعات تأکید کرد: سپاه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در تعقیب ماجرای مسموم‌سازی کودکان و برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی روانی نزد خانواده‌های ایرانی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرد: باید شایسته‌ترین جوانان فرصت نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های کشور را پیدا کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
امیر واحدی طی پیامی در تبریک روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران با پیشانی بند «یا ابوالفضل» مهر مرگ بر شناسنامه دشمن نشانده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار یادآور شد که سپاه پاسداران دشمنان رنگارنگ این کشور را به استیصال، عصبانیت، خفت و خواری کشانده است
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل را به همه تلاشگران این عرصه که نقش بی‌بدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی روز ملی پژوهش را به همه پژوهشگران کشور تبریک گفت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن روز بیمه را به فعالان این صنعت تبریک گفت.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همزمان با فرارسیدن «روز فرماندهی انتظامی کشور» پیام تبریکی صادر کرد.
معاونت فنی و عمرانی و شرکت خاکریزآب به عنوان مجری طرح‌های شبکه اصلی هدایت و مدیریت آب‌های سطحی تا کنون ۵۳۶ کیلومتر از شبکه اصلی انتقال سیلاب را ساخته است که از آن جمله می‌توان به کانال شهید باکری منتهی به سیل برگردان غرب اشاره کرد.
پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ