رئیس اتحادیه فوتبال روسیه از تمایل تمام باشگاههای فوتبال این کشور با انتقال به آسیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلوونی در آستانه قهرمانی در جام واگنر لهستان قرار گرفت.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
یحیی گل محمدی تصمیم به تعطیلی تمرین امروز تیمش گرفت.
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
به زودی شانگهای پورت هدایت خود را به خاویر پریرا خواهد سپرد و او با حضور یک چهره ایرانی پای به این تیم می‌گذارد.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
در حالی که در هفته‌های پایانی سال به سر می‌بریم و نمایندگان مجلس در حال چکش کاری لایحه بودجه سال آینده هستند، دو خبر خودرویی از دولت و مجلس، بازار در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. اقدامی که می‌تواند به تقویت سمت عرضه در بازار کمک کند.
لوریس کاریوس با اینکه از زمان بازگشت مارتین دوبراووکا حتی یک بازی برای نیوکسل انجام نداده در آستانه تمدید قراردادش با این تیم انگلیسی است.
تیم توفارقان آذرشهر به دلیل کسب دو باخت فنی طبق قانون باید از لیگ برتر بسکتبال حذف شود.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
مدیر عامل سرخ‌ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل گفت: «در به دست آوردن رای اعتماد عظیمی از مردم اسرائیل پیروز شدیم. در آستانه یک پیروزی بسیار بزرگ قرار داریم».
فدراسیون اسناد قطعی برای تسویه حساب مس رفسنجان با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته دریافت نکرده است.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
سروش رفیعی در صورت گرفتن کارت زرد مقابل تراکتور، بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شریف مولداوی در یک مصاحبه شرکت کرد و درباره ترکیب شیاطین سرخ در این مسابقه توضیح داد.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل در لیگ قهرمانان اروپا در یک مصاحبه شرکت کرد و گفت تصمیم به استفاده از بازیکنان تنها به عهده سرمربی است.
مدافع تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت کارت زرد در دیدار هفته پنجم با محرومیت مواجه خواهد شد.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
باشگاه سپاهان در آستانه شروع لیگ برتر عذر هافبک کناری خود را خواسته است.
یک باشگاه برزیلی از حضور مدافع خود در یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران خبر داد.
مک‌دونالد، رستوران‌های روسیه را به اپراتور محلی می‌فروشد.
کوروش احمدی، تحلیلگر سیاست خارجی در تحلیل خود از اظهارات، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران مبنی بر اینکه «ما توانایی فنی ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیم به انجام چنین کاری نداریم»، می‌گوید که شاید هدف نشان دادن واکنشی به تحریکات ناموجه آمریکا و برخی کشور‌های عربی و رژیم اسرائیل و قضیه ائتلاف "دفاع هوایی علیه ایران" و مانند آن باشد. اما مسئله این است که وقتی می‌گوییم "توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را داریم"، معنا و مفهومش این است که یک کشور "در آستانه ساخت بمب" هستیم. یعنی برای کسب توانایی‌های لازم با هدف ساخت سلاح هسته‌ای اقدام کرده و اسباب آن را فراهم کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ