بعد از تماس مهدی تاج، شمسایی از تصمیم برای استعفا از تیم ملی منصرف شد و در مسابقات قهرمانی آسیا روی نیمکت ایران حضور خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان گفت برخلاف سال گذشته که کشتی آزاد در بلگراد بعد از کشتی فرنگی برگزار شد، این بار او در روز اول جهانی صربستان روی تشک خواهد رفت.
جواد نکونام بلافاصله بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم استقلال تماس با بازیکنان مد نظر را آغاز کرده است.
بایرن مونیخ که بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز به دنبال یک شماره 9 جدید است، با هری کین تماس گرفته است.
یکی از کسانی که حجت کریمی برای سرمربیگری استقلال با وی تماس گرفت، رضا عنایتی سرمربی تیم امید بود.
شاکی گفت: چندین بار با شوهرم تماس گرفتم، او، اما جوابگو نبود تا اینکه برایم پیام گذاشت و به خاطر اینکه قادر به گرفتن اقامت برایم نشده است، خواست حلالش کنم. با دیدن این پیام شوکه شدم و... برای چندمین بار شماره وی را گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم و اکنون با گذشت ۵ سال از این ماجرا به دادگاه آمده‌ام تا به صورت غیابی از همسرم جدا شوم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برد مقابل تراکتور و پیش از حضور در نشست خبری یک تماس تلفنی داشت.
از دیدگاه روان‌شناسی، مهم‌ترین کار‌ها بعد از طلاق شامل قطع تماس ممنوعیت رویابافی، دوست‌داشتن خود و ... هستند.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
بازیکن نفت مسجد سلیمان بابت اخراج از هوادران و هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
نت بلاکس اعلام کرده که روز پنجشنبه و بعد از برگزاری تماس ویدیو کنفرانسی میان مقامات ترکیه با مدیران اجرایی توئیتر، محدودیت این شبکه اجتماعی در این کشور برداشته شده.
شهرام بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفت و با یادآوری فیلم ضبط شده و تهدید از من خواست به او پول بدهم.
بعد از ساعت‌ها تلاش برای تماس، علی قلی‌زاده مهاجم ایرانی تیم کاسیم پاشا به صورت کوتاه پاسخ سوالات خبرنگار "ورزش سه" را داد.
سرمربی تاتنهام که در جریان برد مقابل سیتی غایب بود، به صورت تلفنی رکوردشکنی کین را به او تبریک گفت.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
بعد از آن حاشیه‌ها از سوی برخی از ایرانیان خارج کشور با این ورزشکار برای پناهندگی تماس گرفته شد اما وی درخواست آنان را رد کرد و گفت عاشق ایران است.
زندانیان می‌توانند از طریق تلفن‌های داخل زندان با خانواده خود تماس بگیرند.
زندانیان می‌توانند از طریق تلفن‌های داخل زندان با خانواده خود تماس بگیرند.
بعد از خداحافظی با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از تلاش استقلالی‌ها برای جایگزین کردن با ساپینتو اخباری منتشر شد و برخی نیز پا را فراتر نهاده و از تماس تلفنی آجورلو با اسکو اطلاع‌رسانی کردند.
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۸ دقیقه بعد از اولین تماس آمبولانس‌ها به محل رسیدن، گفت: تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردن شناگران از ۶ سال تا ۵۰ سال هستند که دچار مسمومیت با گاز کلر شده اند.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه یک مربی بعد از کار در ایران میتواند در بارسلونا و رئال مادرید مربیگری کند، گفت:اسکوچیچ فکر کرد علیه او کار میکنم و پاسخ تماسهایم را نداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ