سرمربی تیم فوتبال سپاهان فارغ از تمام اتفاقات فنی دیدار روز آینده تیمش مقابل آلومینیوم، بخش مهمی از صحبت‌هایش را به راه‌حل‌های بهبود کیفیت لیگ برتر اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان در واکنش به انتقادات گفت: تیم را در آسیا به مقام اولی و دومی رساندم اما اگر در جهان آخرت هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانم برخی انتقاد می‌کنند.
رئیس فدراسیون می گوید اگر پول هم داشتیم اعتقادی به جذب بازیکنانی مثل رونالدو نداریم.
کنعانی‌زادگان نخستین مصاحبه خود را پس از بازگشت به پرسپولیس انجام داد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار فینال تورنمنت کافا گفت: اگر در حال حاضر اینجا حضور داریم به خاطر هدفی است که ترسیم کرده‌ایم و برایش می‌جنگیم.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
سرمربی تیم نوجوانان ایران نسبت به عدم دعوت از پرسپولیس، واکنش نشان داد.
مدیر عامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون می گوید اگر کمک و مساعدت فدراسیون نبود، نمی توانستیم در مسابقات باشگاههای آسیا شرکت کنیم.
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد اگر لازم باشد برای گرفتن حق این باشگاه به مالزی خواهد رفت.
مجتبی فریدونی می‌گوید اگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شد، وزارت ورزش باید به دلیل مالکیت مشترک یکی از دو باشگاه سرخابی را برای حضور در آسیا انتخاب می‌کرد.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت: با وضعیت مالی فعلی ورزش کشور فقط باید گلخانه ای عمل کنیم و اعزام‌ها کیفی باشد.
ساپینتو در ادامه درباره احتمال حذف استقلال از آسیا گفت: طبیعی است که وضعیت موجود من را ناراحت کرد. یکی از دلایلی که به سمت استقلال آمدم برای حضور و جنگیدن در آسیا بود. من با این رویا زندگی می کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
نایب رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید آسیا می‌تواند فضای مناسبی برای رقابت ورزشکاران این کشور در رشته‌های مختلف باشد.
فولادی‌ها دو فصل قبل قهرمان حذفی شدند و امیدوارند تا با یک قهرمانی دیگر سهمیه آسیا را کسب کنند.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا رفع تعلیق شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال از بازگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: اگر مشکلات باقی بماند باید از داخل این دو تیم را از حضور در آسیا محروم کنیم.
اگر استرالیا و کره‌جنوبی در دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیروز شوند، ایران به رتبه چهارمی آسیا سقوط می کند.
ژاپن امشب به عنوان دومین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله حذفی جام جهانی را کسب کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
اگر اتفاق ِویژه‌ای رخ ندهد برای سومین مرتبه شیخ سلمان ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده خواهد گرفت.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
پیشکسوت پرسپولیسی ها می گوید که اگر این تیم آرامش داشته باشد، می تواند به قهرمانی آسیا برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ