کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازهم استقلال از اشتباهات داوری آسیب دید گفت: اشتباهات داوران تمام شدنی نیست و آبی ها بیشتر از هر تیم دیگری از این موضوع ضربه خوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
کاپیتان دوم استقلال روز گذشته با حضور در بازی دوستانه نشان داد آماده بازی در لیگ برتر است
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
سرپرست سابق باشگاه استقلال به اظهارات امروز مربی فصل گذشته این تیم واکنش نشان داد.
تیم فوتبال استقلال بازیکن فصل گذشته تیم مس رفسنجان را به خدمت گرفت.
باشگاه روستوف روسیه رسما از جذب ستاره فصل گذشته استقلال خبر داد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال به خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
آمار دربی صدم پایتخت نشان می دهد پرسپولیس بر خلاف گذشته برتری مطلق نداشت اما سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
روزنامه پرتغالی و معروف اوجوگو نسبت به صحبت های روز گذشته ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
یکی از جالبترین صحنه‌های بازی روز گذشته استقلال و نفت مسجدسلیمان نجات دروازه فداکارانه مدافع بی نام و نشان تیم میهمان بود.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد بهتر آبی‌پوشان نسبت به دیدار گذشته برابر تراکتور گفت: در این دیدار دو بازیکن توانستند با عملکرد خوبی که از خود نشان دادند عامل پیروزی استقلال شوند.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
تراز مالی استقلال در بازه زمانی آبان سال گذشته تا آبان ماه امسال، هفتصد میلیارد تومن هزینه را نشات می‌دهد.
عملکرد داوران در هفته‌های گذشته مورد انتقاد مدیران، کادرفنی و هواداران استقلال بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعتراض آبی‌پوشان پایتخت درباره مسائل داوری بی‌مورد نبوده است.
بررسی نتایج استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو نشان می‌دهد آن‌ها به نسبت سال گذشته در پایان این هفته نتایج و جایگاه بهتری کسب کرده‌اند.
ساپینتو در این ۶ هفته گذشته تقریبا به تمام بازیکنانش دقایقی را بازی داده‌ است.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
نگاهی به آمار و ارقام استقلال در فصل جاری و قیاس آن‌ها با دیدار‌های فصل گذشته نشان می‌دهد که نتایجی نسبتاً مشابه از سوی آبی‌پوشان به‌ثبت رسیده است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ