کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نشریه فرانسوی بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است، گفت: ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فوق تخصص مراقبت های ویژه در خصوص سویه جدید کرونا و ویژگی ها و احتمال همه گیری این ویروس توضیحاتی ارائه کرد.
وزیر خارجه امریکا درباره برجام گفت: هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد / قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد.
مدیرعامل باشگاه سایپا سایپا می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید خیلی زود درباره پرونده بازیکن شمس‌آذر تصمیم‌گیری کنند.
از نظر رکورد فرونشست نقطه‌ای و ابعاد فرومایه ثبت‌شده، استان فارس، همه رکوردها را زده و با پنجاه و چهار سانتی‌متر در سال هیچ منطقه‌ای در ایران و جهان به گرد پایش نمی‌رسد.
دبیر انجمن علمی اپتومتری ایران تاکید کرد: این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد که نیاز مستمر به ضدعفونی‌کردن و نگهداری از عدسی‌های تماسی می‌تواند به عنوان یک عامل محدود کننده برای مصرف‌کنندگان عدسی‌های تماسی به شمار برود و بعضاً باعث شود که مصرف کننده به عنوان یک محدودیت ناخوشایند به این قضیه نگاه کند.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی عادت دارند در هر اتفاقی روسیه را مقصر جلوه دهند.
جزئیاتی از لایحه حجاب توسط مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه منتشر شده است.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
خطیب نماز جمعه قم معتقد است که نگاه مسئولین و حرکت آن‌ها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
تغییرات آب و هوایی هم چنین باعث عفونت‌های بیش‌تر می‌شود، زیرا این قارچ برای مقاومت در برابر دما‌های گرم‌تر از جمله در بدن انسان تکامل یافته است.
سوخت استارشیپ از اکسیژن و متان مایع است. دو بخش بدنه فضاپیمای استارشیپ از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و می‌تواند تا ۱۰۰ تن تجهیزات را حمل کند. هر دو بخش این فضاپیما با قابلیت استفاده مجدد طراحی شده‌اند به نحوی که می‌توانند با فرودهای نرم بر روی زمین مجددا به فضا پرتاب شوند.
وزیر خارجه روسیه از موضع میانه قزاقستان در مسئله اوکراین تشکر کرد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: فرمایش رهبری درباره مولدسازی بسیار گوهربار است و باید حتماً درباره این موضوع اطلاع رسانی دقیق شود.
ظرفیت ورزشگاه ۶۵ هزار تماشاگر بود و شاید صد هزار نفر در اطراف ورزشگاه برای حضور در دیدار نهایی حضور داشتند. اگر می‌شد نیم میلیون هوادار در ورزشگاه جا کنند، این کار را می‌کردند
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که به اعتقاد وی درباره موضوع توافق هسته‌ای با ایران، مجاری ارتباطی همچنان باید حفظ شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: آیا اسلحه‌هایی که داعش استفاده می‌کرد تولید بهشت بود؟ خدا خودش سلاح تولید می‌کرد و می‌گفت در راه دین اسلام و قرآن این سلاح‌ها را علیه مردم استفاده کنید؟
باید توجه کرد که بانوان نیمی از جامعه انسانی هستند که باید توانایی آن‌ها در اهدای خون را یادآوری کنیم. شرایط عمومی اهدای خون مانند سن، وزن، فشار خون، درجه حرارت، نبض و ... در حوزه اهدای خون در بانوان و آقایان یکسان است. برخی جوامع اهدای خون را یک عمل مردانه می‌پندارند. این در حالی است که بانوان نیمی از جمعیت‌های سالم و مناسب در زمینه اهدای خون هستند و می‌توانند جزو اهداکنندگان مستمر خون باشند.
آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که در روزهای آینده در صورت تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو باید از این پست خداحافظی کند، درباره اهداف مدنظر وی هشدار داد.
با توجه به عرضه محصولات خودروسازان کشور در بورس کالا و ادامه این عرضه ها، بسیاری از خریداران و علاقه مندان به بازار خودرو می‌خواهند بدانند نحوه خرید خودرو در بازار شفاف بورس کالا به چه نحو است. در این مطلب به چند پرسش درباره خرید خودرو از بورس کالا پاسخ داده شده است.
مراسم اهدای توپ طلا امشب (دوشنبه) در پاریس برگزار می‌شود.
در تعریف جزای نقدی در حقوق کیفری ایران، قاضی محکوم‌علیه را ملزم به پرداخت مبلغی می‌کند که این مبلغ یک طلب نیست که حکم دادرس جنبه اعلامی داشته و کاشف از مدیون‌بودن محکوم‌علیه تلقی شود، بلکه جزای نقدی حکمی انشائی است. غرض اصلی از الزام مرتکب به پرداخت، تعقیب اهداف ضمانت اجرا‌های کیفری است و وصول نمی‌شود مگر از کسی که حسب قوانین موضوعه مجرم تشخیص داده شود. در هنگام صدور حکم، قاضی نظرش معطوف به مجرم است، شخصیت و اوضاع و احوال و شرایط ارتکاب جرم، مسئولیت و درجه تقصیر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ