به گفته رئیس جامعه بوم گردی ایران در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ حدود ۵۶ درصد از کل ظرفیت اقامت در بوم گردی‌های کشور پر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۵۲ هزار واحد مسکونی معادل ۵۶ درصد در سطح استان مقاوم سازی شده است.
وزیر خارجه ترکیه پیش‌بینی کرده که رئیس جمهور کنونی این کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیش از ۵۶ درصد آراء را از آن خود خواهد کرد.
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: خانواده‌ها از طریق سامانه my.medu.ir اقدام به ثبت‌نام سنجش نوآموزان کنند. یکی از مزایای این سامانه اطلاع اولیا از وضعیت دانش‌آموزان است.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه نوسازی مدارس استان از جمله اولویت‌های سال گذشته بوده است، گفت: اعتبارات‌ تملک‌ دارایی نوسازی مدارس ۵۶ درصد رشد داشت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۶ درصد از ساختمان‌های این سازمان ملکی است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هیچ واحد ثبتی در ساختمان استیجاری مستقر نباشد.
معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: هشت میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در سطح کشور وجود دارد که ۵۶ درصد آن با آب‌های زیرزمینی آبیاری می‌شود.
محققان توانستند تعیین کنند که جرم کوتوله سفید «LAWD ۳۷» معادل ۵۶ درصد از جرم خورشید ما است که با پیش‌بینی‌های نظری در مورد جرم کوتوله سفید قابل مقایسه است. کسب چنین اندازه‌گیری دقیقی از جرم آن همچنین می‌تواند به محققان کمک کند تا ساختار و ترکیب این اجرام را بیشتر درک کنند.
امروز بیش از ۹۱ درصد نمادهای بازار سرمایه وضعیت قرمز رنگ داشته و هیجان فروش بالایی در بورس موج زد، به نحوی که ۳۱۴ نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
شرکت‌های هواپیمایی آتا ایر و چابهار ایر به‌ترتیب با ۵۶ و ۴۷ درصد و شرکت‌های هواپیمایی آساجت و ماهان به‌ترتیب با ۱۰ و ۱۱ درصد در پرواز‌های برنامه‌ای مسافری، بیشترین و کمترین درصد تأخیرات را دارند؛ به عبارت دیگر شرکت‌های هواپیمایی آساجت و ماهان بهترین عملکرد را داشته‌اند.
خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ۸۰/۵ درصد منابع عمومی بودجه امسال محقق شده و نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشتیم.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
مدیرکل بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان ۵۶ درصد از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کشور را تشکیل داده‌اند، گفت: ۸ زن به عنوان شهردار مشغول به فعالیت هستند.
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر آمار سازش در پرونده‌ها در شهر تهران به ۵۶ درصد رسیده است، گفت: رتبه استان تهران در میان سایر استان به رتبه ۶ کشوری ارتقا یافته است.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
نظرسنجی جدید یواس‌ای تودی-ایپسوس نشان داد که ۵۶ درصد از رای‌دهندگان دموکرات مخالف نامزدی مجدد بایدن هستند، گرچه تجربه، دانش سیاسی و تمرکز دولت بایدن بر اتحاد آمریکا را تایید کردند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.
در تیرماه امسال، بیش از ۵۶ درصد از واحد‌های مسکونی با قیمتی کمتر از متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی معامله شد و ۵۰.۹ درصد از معاملات نیز به واحد‌های مسکونی با ارزش هر واحد کمتر از ۳ میلیارد تومان اختصاص داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ