درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- جدال ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان از ساعت ۱۱:۳۰‌ با تقابل دو تیم سوئد و اسپانیا در ورزشگاه Eden Park آغاز میشه و دو تیم برای حضور در فینال تلاش میکنن.
بیدار شدن در ساعات اولیه‌ای که به خواب رفته‌اید طبیعی است، اما امکان دارد احساس خیلی ناراحت کننده‌ای داشته باشد. همچنین ممکن است به سبب بروز افکار وحشتناک بی‌خوابی به سرتان زده باشد که در این صورت به راه‌حل‌های کارشناسانه برای بر طرف کردن نگرانی‌هایی دارید که زمان خواب به ذهن‌تان هجوم آورده‌اند.
در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال دو تیم لهستان و ژاپن به مصاف یکدیگر رفته اند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آغاز فصل تابستان، فریاد تشنگی و بی‌آبی مردم خوزستان را بار دیگر بلند کرد. هنوز نیمه اول فصل گرم سال نگذشته که باز هم مناطقی همچون ملاشیه در شهر اهواز، روستا‌های غیزانیه و برخی دیگر از روستا‌های شهرستان باوی خوزستان دچار بی‌آبی شده‌اند.
مهم است که به یاد داشته باشید که در طول روز بدن ما مایعات خود را از طریق ادرار، عرق، مدفوع و سیستم تنفسی از دست می دهد. در روزهای گرم صرفا از طریق عرق کردن احتمال از دست دادن یک و نیم لیتر آب وجود دارد.
در حالی که گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش دما در تابستان است، مازیار غلامی گفت: برای هفته آینده از شنبه (۱۷ تیرماه) تقویت هوای گرم در تهران پیش‌بینی می‌شود. این افزایش دما در مناطق شمالی به ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد و در نیمه جنوبی استان به ۴۲ تا ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
هفته آینده اکثر مناطق کشور نسبتا گرم خواهد بود. دوشنبه و سه‌شنبه آینده نیمه شمالی کشور دمای ۴۰ درجه را و جنوب غرب کشور دمای بالای ۵۰ درجه را تجربه می‌کند.
از روز شنبه تا سه‌شنبه (۶ تا ۹ خرداد) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
اصفهان- معاون اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعال شدن پدیده گرم اقیانوسی از نیمه اردیبهشت، گفت: بازگشت اِل‌نینو بارش‌های زودهنگام و مطلوبی را در پاییز برای اصفهان به ارمغان می‌آورد.
سازمان لیگ برنامه ای برای همزمانی بازی های نیمه نهایی جام حذفی ندارد و به نظر درخواست باشگاه هوادارعملی نخواهد شد.
نساجی مارندران در هفته بیست و هشتم در وطنی میزبان هوادار است.
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، تاکید کرد که امسال با زدن گل های بیشتر می خواهد به تیمش کمک کند.
فرانک لمپارد با چهره ای گرفته و غمگین نظاره گر تحقیر شاگردانش در نیمه اول بازی با آرسنال بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمانی ابری تا نیمه ابری، تداوم وزش باد و افزایش دما از فردا (۲۹ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بیشتر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهند بود تصریح کرد: از فردا تا آخر هفته جاری شاهد کاهش محسوس دما در کشور خواهیم بود که شدت این کاهش دما در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نیمه غربی و در روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور خواهد بود که مجددا توصیه می‌شود مسافرین لباس گرم به همراه خود داشته باشند.
رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه ۴۰ کیلو گرم فاکتور می شود اما در ۹۰ درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
چندین سال پیش، مارگارت لمون، دانشمند جوشناسی در مرکز ملی تحقیقات جوشناسی در بولدر، کلرودا، درباره وزن آب در یک ابر کومولوس (ابر کومه‌ای) متوسط متعجب شد؛ بنابراین او شروع به حساب کردن کرد. ابتدا اندازه سایه را اندازه‌گیری کرد و با فرض مکعب بودن شکل آن، ارتفاع آن را نیز تخمین زد. ابر‌ها عموما به شکل مکعب نیستند، اما ارتفاع ابر‌های کومولوس اغلب به اندازه پهنایشان است، در نتیجه، این فرض به محاسبه حجم آن‌ها کمک کرد. سپس او بر اساس تحقیقات قبلی، چگالی قطرات آب را حدود نیم گرم بر متر مکعب تخمین زد. لمون می‌گوید: «من به عددی در حدود ۵۵۰ تن آب رسیدم»
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
مدیرروابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس خبر داد: ثبت رکورد تاریخی تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس در فاصله یک ماه و نیم به پایان سال مالی جدید تحقق یافت که این افزایش تولید همسو با افزایش بهره وری است.
سرمربی استقلال از اواسط نیمه اول به بازیکنان ذخیره خود دستور داد تا به گرم کردن بپردازند.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی گفت: از گندم در کتاب‌های معتبر و در دسترس طب سنتی، به عنوان مولد خون صالح نام برده شده است؛ خونی که از نظر کمیت و کیفیت مناسب حال تمامی اعضای بدن است؛ بنابراین نان گرم و تازه خون‌ساز و اشتهاآور است. آرد گندم کامل، مزاج و طبیعتی گرم و‌تر دارد و غذایی پرطرفدار است به شکلی که سرانه مصرف گندم برای هر ایرانی حدود ۱۶۰ کیلوگرم در سال، دو و نیم برابر متوسط جهانی، است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ