زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۵۲ هزار واحد مسکونی معادل ۵۶ درصد در سطح استان مقاوم سازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر بودجه مورد نیاز تأمین نشود ما با یک چالش مواجه خواهیم شد و حدود ۳ میلیون دانش آموز از درس محروم خواهند شد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.
یکی از مرمتگران در یادداشتی که به خبرگزاری مهر داد نوشت: تسهیلات مرمت و مقاوم سازی برای دوره انتقال از وضع موجود به وضع مطلوب نجات بخش است.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری‌های محرومیت زدا گفت: در نمایشگاه آبادیران قراردادهایی در راستای اشتغال زایی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس نقاط محروم و تامین آب شرب هزار روستا منعقد شد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروانه ساخت، مقاوم سازی و مرمت را بدون دریافت هزینه‌ای در بازار و برای پلاک‌های تاریخی صادر می‌کنیم.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مقاوم سازی و احیای مدرسه شهید حَلبیان معروف به مدرسه «قصه‌های مجید» خبر داد.
ملکی درباره اینکه خلاء‌های ایمنی این انبار چه بوده است، گفت: در گزارش‌های آتش‌نشانی موجود است که نسبت به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق تذکراتی داده شده بود. درباره مقاوم سازی سازه‌ها، اصلاح نوع چیدمان انبار و... هم اخطار و تذکر صادر شده بود، اما توجهی به آن نشد تا اینکه در نتیجه این بی‌توجهی‌ها یک انبار در آتش سوخت و جان‌های بسیاری به خطر افتاد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی نسبت به مقاوم سازی سازه‌های سست و تابلوهای تبلیغاتی در استان هشدار داد.
سمنان_ معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۳ درصد مدارس کشور فرسوده و نیازمند به مقاوم سازی است، گفت: برنامه ریزی بازسازی این مدارس آغاز شده است.
رئیس بنیاد مسکن گفت: سال ۱۴۱۰ قرار است جشن‌مقاوم‌سازی تمامی روستاها را بگیریم و بنیاد مسکن تمام تلاشش این‌است که زودتر این مقاوم سازی به پایان برسد.
وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه موافقت کردند به میزان۸۰ درصد مبلغ تسهیلات نوسازی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و قانون جهش مسکن به مرمت و مقاوم سازی بناهای موجود در بافت‌های تاریخی داده شود.
گرگان- جداره های کانال آشور با هدف افزایش طول عمر لایروبی در برابر رخدادهای دریایی خلیج گرگان با استفاده از دیواره های چوبی مقاوم سازی می شود تا اثربخشی لایروبی خلیج گرگان افزایش یابد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: ۱۰۴ هزار کلاس درس فرسوده داریم که باید بازسازی و یا مقاوم سازی شوند، که ظرفیت‌های دولتی قطعاً پاسخگو نیست.
در هفته گذشته زمان آغاز پیش فروش های نوروزی قطار همچنان با بلاتکلیفی به پایان رسید و در بخش مسکن نیز مقاوم سازی مسکن مهر در برابر زلزله مورد توجه همگان قرار گرفت.
یکی از روش‌های مقاوم سازی، ابزار‌های تسمه‌داری هستند که در زیر ساختمان‌ها نصب می‌شوند. آن‌ها می‌تواند به همه جهات حرکت کرده و تاثیر امواج حاصل از زمین لرزه را قبل از رسیدن به ساختمان جذب کنند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۳ درصد مدارس ما نیازمند مقاوم سازی و شش درصد (۳۳ هزار کلاس درس) نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
دبیر شورای فنی شهرداری تهران از تصویب بهای تعمیر، نگهداری و مقاوم سازی پل‌های شهری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
محققان استرالیایی نمونه اولیه یک سیستم مقاوم سازی را به کار گرفته‌اند که استفاده از موتورهای دیزلی را با ۹۰ درصد هیدروژن ممکن می‌کند.
آئین بهره‌برداری همزمان از ۴۵ طرح بهسازی، مقاوم سازی و بازسازی فضاهای آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت یادمان سازه از پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات اجرایی پروژه مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل تقاطع بزرگراه‌های شهید سلیمانی و شهید حقانی خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
بنیاد مستضعفان از آغاز مقاوم سازی ساختمان ۵۸ ساله آلومینیوم تهران خبر داد.
مدیر گروه مقاوم سازی پل ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، با بیان اینکه پل‌های شهر تهران در سه نوبت بازدید شده است، از ثبت نرم افزاری اطلاعات مربوطه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ