همزمان با تعرض صدها شهرک‌نشین به مسجدالاقصی و برگزاری مراسم عید یهودی پسح، قبله اول مسلمانان وضعیت ناآرامی پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عالیشاه همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند و حضورش برابر ذوب آهن در ابهام قرار دارد.
آرش برهانی در حال حاضر بلاتکلیف ترین مربی ایران است.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال طبیعی نیست و نیاز به زمان دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.
دو هم تیمی قدیمی در دربی اصفهان وضعیت متفاوتی دارند.
تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنهایی که از وضعیت تیم خبر دارند می دانند اوضاع ما از داخل خوب نیست.
کرخه- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با مدیریتی که صورت گرفت هم در حوزه تأمین آب و تقسیم آب بین شهرهای پایین دست در حوضه آبریز کرخه شرایط مطلوب است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس آخرین وضعیت پرونده توهین و ضرب و جرح آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز را تشریح کرد.
مربی تیم ملی پاراکانو گفت: عمق آب دریاچه آزادی به حدی پایین آمده که بعضی وقت‌ها تصور می‌کنیم که پارو روی لجن‌های ته دریاچه گیر می‌کند که این زنگ خطری برای آماده‌سازی قایقران ها از جمله ورزشکاران پاراکانو برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی است.
پایتخت از ابتدای سال تا امروز ۸ روز هوای پاک و ۹۲ روز هوای قابل قبول داشته است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
رییس سابق فدراسیون فوتبال به انتقاد از وضعیت اداره باشگاه استقلال پرداخت.
شاهرود- مدت ها است که محور شاهرود - طرود که در زمره محورهای ترانزیتی نیز محسوب می شود وضعیت نابسامانی دارد.
آزاد ارمکی گفت: در حال حاضر جامعه‌ای داریم که در خود فرو رفته است. به لحاظ سیاسی هم دارای نظام سیاسی یکدستی هستیم که صدای منتقدین را برنمی‌تابد. محصول این روند، نارضایتی است تا کاهش نارضایتی. این وضعیت همه را معترض می‌کند. کسانی که مخالف نبوده اند هم مخالف می‌کند. در نهایت این شرایط ما را به وضعیت جدیدی می‌برد که در آن، احتمال برخورد‌های رادیکال بین مدافع و مخالف به شدت افزایش می‌یابد.
گندم، برنج، گوشت مرغ و... بازار ناآرامی دارند، کاهش قدرت خرید و افزایش نرخ تورم تولید و فروش آن ها را با مشکلاتی همراه کرده است.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
رئیس دانشگاه هنر تهران گفت: بیشتر دانشجویانی که در ناآرامی‌ها بودند به کلاس درس نرفته‌اند و اصلا یکی از کار‌هایی که کردند این بود که به کلاس درس نرفتند. وضعیت دانشجویانی که درگیر ناآرامی بودند در جای دیگری مثلا در شورای آموزشی بررسی می‌شود، ولی مسئله دانشجویی که در اعتراضات نبوده و با خودش گفته کلاس که تشکیل نمی‌شود، پس من هم به دانشگاه نمی‌روم، در واقع به قید خودش به دانشگاه نیامده، با دانشجویی که به دانشگاه آمده و دیده که کلاس تشکیل نشده و در کلاس بسته است، فرق دارد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز امروز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی ادامه پیدا کرد که تا ساعت ۸ امشب درگیری‌ها در محوطه دانشگاه ادامه داشت. در این میان، گروهی از دانشجویان معترض با دانشجویان نزدیک به بسیج دانشجویی در دانشگاه درگیر شدند.
با وجود تاکید مسولان و مقامات رسمی کشور بر پی‌گیری مطالبات تجمعات اخیر امروز تهران دومین شنبه ناآرام خود را تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ