اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازداشت مداوم سه آمریکایی دیگر تنها به پیچیدگی چالش دیپلماتیک موجود می افزاید. این وضعیت تحولات وضعیت ناپایدار و متزلزلی را نشان می دهد که نیازمند دیپلماسی زیرکانه و اقدام نظامی عاقلانه از سوی امریکا برای حفظ صلح و ثبات است.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
در شهری مثل تهران بالاتر از ۶۰ درصد هزینه‌های خانواده صرف اجاره بها می‌شود. خانواده‌ای که ۲۰ میلیون تومان درامد دارد گاهی تا ۱۵ میلیون تومان بابت اجاره واحد هزینه می‌کند، این درحالی است که حقوق و دستمزد زیر بیست درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت نیز تورم را ۴۶ درصدی می‌داند و ادعای کنترل تورم را دارد. در برخی دیگر از اقلام پر مصرف از جمله مرغ، گوشت و لبنیات نیز وضعیت به همین ترتیب است و مردم می‌بینند که این اقلام با تورم بالاتر از تورم ۴۶ درصدی که دولت اعلام کرده است فروخته می‌شود. در نتیجه این شائبه پیش می‌آید که تورم اعلام شده از سوی دولت با واقعیت بازار، همخوانی ندارد.
ماجرای نقل و انتقالات و وضعیت کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، تغییر دیگری به خود می‌بیند.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، ضمن انتقاد نسبت به گرانی کالاها، وضعیت معیشتی مردم، قیمت مسکن و اجاره بها و افزایش مهاجرت از کشور، گفت: وقتی مردم می‌بینند امور اقتصادی اصلاح نمی‌شود، حتی اگر ربطی به روحانیت نداشته باشد، این ضعف‌ها را از جانب ما می‌بینند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید معادیخواه از نخستین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به جماران گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید بپذیریم که کشور خوب اداره نشده است، کسی را نمی‌خواهیم مقصر کنیم، دنبال مچ‌گیری نیستیم و خودمان را هم استثنا نمی‌کنیم، اما امروز با آمار اگر بخواهیم حرف بزنیم باید از امکانات استفاده کنیم تا بتوانیم به صورت آماری و به صورت دقیق حرف سخنی بگوییم، ولی اگر کسی به جامعه نگاه کند، می‌بیند که بخش عظیمی از مردم از شرائط فعلی راضی نیستند؛ اسم آن را هر چه بگذاریم، این وضعیت چیزی نبود که ما فکر می‌کردیم و می‌خواستیم.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
وزش شدید گرد وغبار در ۱۵ اسفند، شهر اردبیل را با وضعیت بحرانی روبرو کرد. وسعت دید در این شهر به قدری بود که معابر و ساختمان‌های شهر به سختی دیده می‌شد. در ادامه تصاویر ارسالی یکی از مخاطبان را از این وضعیت بحرانی می‌بینید:
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: قریب ۳۰۰ شرکت اعم از شرکت‌های بورسی و غیر بورسی از مکانیزم سامانه فروشگاهی استفاده می‌کنند.
سرمربی فجر سپاسی به شدت نسبت به وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه انتقاد کرد.
وی درخصوص تغذیه توله‌ها توضیح داد: ۲ وعده در روز غذا می‌خورند و در هر وعده بین ۲۵ تا ۳۰ گرم غذا دریافت می‌کنند. غذای آن‌ها ترکیبی از گوشت قرمز و سفید و شیری است که با صلاح‌دید تیم تیمار توله‌ها به آن‌ها داده می‌شود.
مدیران چلسی انتظار دارند گراهام پاتر، سرمربی‌شان، در طول زمان بتواند مثل میکل آرتتا در ساختن تیمی قدرتمند موفق بشود و در نتیجه فعلا او را برای نتیجه‌گیری تحت فشار نخواهند گذاشت.
علیرضا رضایی به تمرینات استقلال بازگشت و عارف غلامی و ابوالفضل جلالی نیز به زودی به تمرینات گروهی اضافه می شوند.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
تنهایی طولانی‌مدت، وجودتان را از نظر احساسی تهی می‌کند تا جایی‌که زندگی را تیره‌وتار و بیهوده می‌بینید. این وضعیت درنهایت مشکلات جسمی همچون بدن‌درد، اختلال خواب و ضعف در سیستم ایمنی بدن به وجود می‌آورد. البته این تنهایی را با تنهایی اجتماعی اشتباه نگیرید. شما ممکن است از دیگران و جامعه دور باشید، اما احساس تنهایی نکنید و برعکس ممکن است کنار دیگران باشید، اما احساس تنهایی کنید.
این دوره که حسابی نورعلی نور هم شده و دولت و مجلس همسو که به نظر می‌رسید کوچکترین مشکلی با هم ندارند بیشتر به این قضیه دامن می‌زنند اما به آهستگی و رفته رفته دعواهای کوچک و بزرگی هم پیدا کرده‌اند که البته در میان خبرهای داغ تشنجات این روزها، چندان تیتر نمی‌شود.
فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان امروز به وضعیتی افتاده اند که باید یک جهان چند قطبی را بپذیرند و همه این‌ها را از چشم انقلاب اسلامی می‌بینند پس باید با آن دشمنی سختی داشته باشند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که عرضه کننده انحصاری است پس به خودش حق می دهد تا هر طوری که دلش خواست با مشتری برخورد کند و مشتری هم جای دیگری ندارد که به آن مراجعه کرده و از آن اینترنت تهیه کند. این بیماری مزمن کشور ما است که دولت در خیلی از حوزه ها بازیگر اصلی است.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ