مدافع باتجربه استقلال فرصت مناسبی در بازی با هوادار برای نشان دادن توانایی‌های خود خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
زبیر نیک‌نفس به احتمال فراوان در هفته اول لیگ برتر مقابل نفت آبادان در ترکیب استقلال به میدان می‌رود.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه‌ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد!
سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه، اظهارات جالب توجهی را در روز معارفه خود به زبان آورد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: فرصت و یا تهدید بودن نظم نوین جهانی بستگی به نوع رفتار و آمادگی ما برای این تحولات دارد، باید خود را آماده کرده و تاب آوری خود را برای تحولات جهانی بالا ببریم.
آقای اردوغان برای ما یک تهدید بزرگ و درعین‌حال یک فرصت بزرگ است؛ چراکه در دوران تحریم‌ها ایستادگی کرد. اما کمال قلیچدار اوغلو اهل ریسک نیست و فرصت ها و تهدیداتش برای ایران کم است.
سعید مهری می توانست تنها یک دقیقه پس از گل عیسی آل کثیر، پیام آور شادی برای تیمش باشد.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
اشتباه مدافع و دروازه‌بان آرسنال فرصتی عالی در اختیار کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، قرار داد تا در نیمه اول دیدار حساس دو تیم دروازه توپچی‌ها را باز کند.
وزیر اقتصاد گفت: ابر بدهکاران بانکی که تسهیلات بزرگ دریافت کرده‌اند، طبق رویه بانک مرکزی هم مشمول شفافیت و هم جریمه خواهند بود.
در واقع انتظاری که از همراهی دولت و مجلس وجود دارد اقداماتی بسیار فراتر از اینگونه امور است که مربوط به توسعه جاری یا کوتاه مدت در کشور می شود
تیم فوتبال آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل اورتون بحران‌زده شکست خورد.
تیم ملی عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ فرصت خوبی برای کسب عنوان قهرمانی جام خلیج فارس دارد.
دو مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس فرصت دارند تا مقابل تیم دسته اولی ون پارس بار دیگر شایستگی و توانایی خود را به نمایش بگذارند.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
جانشین کریم بنزما در خط حمله تیم ملی فرانسه روز گذشته خود را به محل اردوی این تیم رساند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی تیمش با چلسی که با تساوی 1-1 به پایان رسید در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرد.
کیش-چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باحضور ۲۵۰شرکت وبنگاه اقتصادی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
می گویند روبرت لواندوفسکی مرد بازی های بزرگ نیست و دیدار با رئال مادرید بهترین فرصت برای رد این فرضیه است.
در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز سه شنبه تیم اندونزی با سرمربی ایرانی خود به مصاف ژاپن می‌رود.
خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ دسته اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
دروازه بان شماره یک استقلال به عنوان دروازه بان فیکس مقابل سنگال به میدان رفت.
علی نعمتی می‌تواند از فرصت محرومیت پورعلی‌گنجی برای ماندگار شدن در ترکیب اصلی بهره ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ