منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
هواداران پرسپولیس از سرمربی استقلال خاطره خوبی دارند و به همین خاطر دلشان می‌خواهد ریکاردو ساپینتو همچنان سمت خود را حفظ کند.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
پرتاب بطری بین ساپینتو سرمربی استقلال و هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی در ۹۰ دقیقه فینال جام حذفی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرمربی استقلال به دلیل اعتراض به داور بازی با پرسپولیس اخراج شد و از سوی هواداران پرسپولیس به سمت او بطری پرتاب شد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در بیانیه‌ای مشترک، از هواداران خود خواستند تا به منظور ارائه فوتبالی زیبا به داوران بازی برای یک نمایش عادلانه کمک کنند.
باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در بیانیه‌ای مشترک، از هواداران خود خواستند تا به منظور ارائه فوتبالی زیبا به داوران بازی برای یک نمایش عادلانه کمک کنند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با حضور تساوی هواداران برگزار شد.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
رئیس مجموعه ورزشی آزادی از فک پلمب طبقه دوم این استادیوم خبر داد.
هواداران تیم فوتبال تراکتور قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان در لیگ برتر را پاک ندانستند و به این دو تیم اتهام زدند.
ناهماهنگی دستگاه‌های دولتی اینبار در حوزه ورزش، هزاران میلیارد تومان سرمایه مردم را ازبین برده و هیچ اثری از پول سهام هواداران که تحویل مدیران منتخب دولت شده، نیست...
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
درگیری هواداران استقلال و پرسپولیس پیش از دربی
هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به سمت یکدیگر اشیا پرتاب کردند.
محسن خلیلی و مجتبی جباری دو بازیکن دربی باز و محبوب هواداران استقلال هستند، دو بازیکنی که در دوران جوانی نیمکت نشین تیم ملی جوانان ایران بودند
بابک مرادی می‌گوید در صحنه‌ای که توپ را به سمت سکوهای پرسپولیس شوت زده قصدی نداشته و از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
مربی پرسپولیس معتقد است که در دیدارهایی مانند بازی با فولاد باید از تک موقعیت ها استفاده کرد.
هواداران پرسپولیس و استقلال به صفحه گزینه مدنظر سرخ پوشان هجوم بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ