می گویند روبرت لواندوفسکی مرد بازی های بزرگ نیست و دیدار با رئال مادرید بهترین فرصت برای رد این فرضیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز مجلس یازدهم با موافقت به تقاضای رسیدگی لایحه حمایت از عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی، یکبار دیگر انقلابی بودن خود را ثابت کرد.
امیل اسمیت-رو، ستاره جوان آرسنال تاکید کرد که می‌خواهد دوباره خودش را به میکل آرتتا ثابت کند.
انتخاب نام در مورد اقلیت‌های دینی شناخته شده در قانون اساسی تابع زبان و فرهنگ دینی آنان است. همچنین ذکر سیادت در اسناد سجلی ساداتی که سیادت آنان در اسناد سجلی پدر و یا جد پدری مندرج باشد و یا سیادت آنان با دلائل شرعی ثابت گردد الزامی است، مگر کسانی که خود را سید ندانند و یاعدم سیادت آنان شرعاً احراز شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: تحقق ثبات پایدار در عراق تنها وظیفه دولت این کشور نیست و باید همه جریان‌ها در این امر مشارکت کنند.
دوباره به بهترین شکل خودت را ثابت کردی و این قهرمانی، پوزخندی به غیبت نامت در لیست سرمربیان احتمالی تیم ملی بود.
ریو فردیناند از فیکای توموری به دلیل عملکردش در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میلان مقابل اینتر انتقاد کرد.
مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه از عملکرد سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون تمجید کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه‌های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه گفت: موقعیت خوبی برای ما فراهم شد تا با حضور در جام باشگاه های جهان با کشتی گیران سطح بالای ایرانی مبارزه کنیم.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید ناتو با در پیش گرفتن رویکرد خصمانه در قبال روسیه روز به روز بر تنش ها در اوکراین می افزاید.
محمدتقی باقری برادرزاده آیت‌الله مهدوی کنی در باره این خانه قدیمی می‌گوید: «این خانه از سال ۱۳۷۱ و پس از درگذشت مادر ایشان به حال خود رها شده است. البته قرار بود در فهرست آثار ملی ثبت شود، ولی هنوز اتفاقی نیفتاده است.»
سیدعلیرضا ابراهیمی، با گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند به استقبال جدال حساس با پرسپولیس رفت.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
ژابی آلونسو، سرمربی جدید بایرلورکوزن، امشب رقابت سختی را برابر پورتو در پیش دارد.
کریستین پولیشیچ، ستاره ملی‌پوش آمریکایی، می‌گوید آماده است خودش را به گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی ثابت کند.
آرن اسلات، سرمربی فاینورد، معتقد است که علیرضا جهانبخش قابلیت حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبه‌رو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبرو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو با سبک بازی او سازگار است اما اول باید خودش را ثابت کند.
با گذشت چند روز از سیل هشتم مرداد ماه در ارتفاعات چالوس و فرو کش کردن سیلاب آثار تخریب این سیل ویرانگر که در نوع خود کم نظیر بوده است بیشتر خود را نشان می‌دهد؛ بناهایی که در حاشیه رودخانه ساخته شدند و درختانی که براثر سیل ریشه کن شده و تاسیساتی که ازبین رفت از جمله آثار این سیل تابستانی بوده است . به گفته مسوولان سیل اخیر چهار برابر بیشتر از بزرگترین سیل ثبت شده چندسال اخیر بوده است.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ