رسانه‌های فرانسوی از آتش‌سوزی و ریزش کامل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر مارسی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا سازه‌ای آنسوتر از محل تخریب به یکباره به فروپاشی کامل رسیده، احتمالا نشانه‌ای آشکار از رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت آن ساختمان است و این سوال را به دنبال دارد که چگونه تخریب آن سازه در دستور کار قرار نداشته است؟ آیا قوانین و مقررات به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود و ممکن است در مجاورت یک سازه ناایمن که حکم تخریبش نیز صادر شده، سازه‌ای به این شدت ناامن، بی هیچ خللی برپا شود؟
رشت- مدیرکل شیلات گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان سنجی، شرکت‌های تولید کننده خاویار پرورشی گیلان با آمادگی کامل و قدرتمند در همایش ملی خاویار ایران شرکت خواهند کرد.
به‌دنبال ریزش کوه در جنوب غربی چین دست کم ۱۴ نفر جان خود را از دست داده و شماری مفقود شدند.
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
بعد از ریزش مجدد سنگ چالوس، این محور مسدود شد. تا اعلام راهداری در خصوص ایمنی کامل محور چالوس از لحاظ ریزش سنگ، دیگر این محور بازگشایی نخواهد شد.
سازمان لیگ بسکتبال برنامه ریزی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر و تعیین برنامه دیدارهای و چگونگی انجام آنها در این مرحله را به طور کامل به سال آینده موکول کرد.
در حالی که دیدار تیمهای جوانان پرسپولیس و آکادمی کیا برای امروز برنامه ریزی شده بود اما بارش شدید برف دوباره این دیدار را لغو کرد.
ریزش کامل دیوارهای مسجدی در ترکیه پس از زلزله مهیب را مشاهده می‌کنید.
ریزماه (Micromoon)، زمانی اتفاق می‌افتد که ماه کامل با اوج (لحظه‌ای که ماه در دورترین فاصله از زمین قرار دارد) منطبق می‌شود. طبق تقویم ساخته شده توسط Fred Espenak، اخترفیزیکدان سابق ناسا، ماه کامل در فوریه ۲۰۲۳ دومین و آخرین ریز ماه در سال جاری خواهد بود و این به معنای آنست که برای ناظران، ماه ممکن است کمی کوچکتر از حد معمول به نظر برسد.
شمار تلفات فروریختن ساختمان حلب به حداقل ۱۷ نفر رسید.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تخصیص کامل پاداش پایان خدمت همکاران فرهنگی که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، خبر داد.
در دیابت، سرعت و توانایی بدن در استفاده و سوخت و ساز کامل گلوکز کاهش می‌یابد از این‌رو میزان قند خون افزایش یافته که به‌آن هیپرگلیسمی می‌گویند، وقتی این افزایش قند در دراز مدت در بدن وجود داشته باشد، سبب تخریب رگ‌های بسیار ریز در بدن می‌شود که می‌تواند اعضای مختلف بدن همچون کلیه، چشم و اعصاب را درگیر کند، بیماران مبتلا به دیابت نوع یک همواره باید روزانه انسولین تزریق کنند تا قند خون آن‌ها کنترل شود.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: این حجم اقدامات رسانه‌ای متحدانه درست بعد از یک اتفاق ناگوار در ایران این موضوع را نشان میدهد که ایجاد ناآرامی و اغتشاش در ایران برنامه ریزی شده بود .
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
محققان چینی ادعا می کنند نخستین موش جهان که ژن های آن به طور کامل دوباره برنامه ریزی و مهندسی شده را تولید کرده اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه حوزه آسیبهای اجتماعی حوزه ای کاملا تخصصی است و مربوط به حوزه امدادی نمی شود ،گفت: خلائی در برنامه ریزی در سه سطح پیشگیری از آسیبها نداریم.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.
فاجعه ریزش ساختمان متروپل در آبادان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان و همچنین واردآمدن خسارات مالی هنگفت به تعدادی از مردم دیار خون‌گرم آبادان آن‌قدر دلخراش و بهت‌انگیز بود که قلم و کلام در بیان کامل ابعاد گوناگون این فاجعه عاجز خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ