دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازدید مناف هاشمی از خوابگاه مجموعه آزادی، گلایه هایی توسط ورزشکاران مطرح شد.
هر چه می‌گوییم مناف هاشمی متوجه نمی شود. چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد به ما داده. فقط فوتبال بیشتر از ما خرج دارد. در این ۴ سال ریش هایم سفید شد و پوستم کنده شد تا بدهی ها را صفر کرد
رئیس فدراسیون کشتی گفت: چهار ماه از سال گذشته و کمیته المپیک فقط ۳ میلیارد تومان به ما پول داده است.
مناف هاشمی می‌گوید قلعه‌نویی با گزینه انتخابی کاشانی موافق بوده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد تا جنگ دو متولی تیم فوتبال امید بالا بگیرد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
در راستای هماهنگی و تعامل مطلوب جهت اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازیهای المپیک پاریس، ظهر امروز سفیر فرانسه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس و سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
دبیرکل کمیته المپیک از حضور تیم هندبال مردان به عنوان رشته چهارم انتخابی در بازی‌های ساحلی خبر داد.
مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص حضور روسیه و بلاروس در آسیا و در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین گفت: این موضوع تصمیم شورای المپیک آسیا و IOC است. به ما اعلام کردند که آن‌ها با کاروان ۵۰۰ نفره در این مسابقات شرکت می‌کنند، ولی در جداول و مدال محاسبه نمی‌شوند.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران واکنش‌هایی به همراه خواهد داشت و به نوعی فضای روابط بین‌المللی تا حدود تحت تاثیر این کنش‌ها و واکنش‌ها قرار می‌گیرد اما مقصر بروز چنین رخدادهایی را باید پارلمان اروپا دانست که برای منافع عده‌ای خاص، استقلال خود را فدا می‌کند.
علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌درستی استفاده کنیم و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همتی و هاشمی را از بانیان مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: دولت روحانی در صدد تأمین منافع رانت خواران بود.
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابر بازدید کرد.
سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابر بازدید کرد.
مراسم بدرقه کاروان ورزشی کاراته ایران به مسابقات قهرنانی جهان رده‌های سنی پایه با حضور مسئولان و پیشکسوتان فدراسیون کاراته برگزار شد.
با تصمیم هیات اجرائی کمیته ملی المپیک، مسئولیت سرپرستی کاروان ایران در بازی های آسیایی به مناف هاشمی سپرده شد.
جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک بدون تعیین تکلیف سه پست به پایان رسید.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه کاپ روئینگ آسیا پیرامون انتخاب دبیرکل کمیته، گفت: مناف هاشمی، چهار سال معاون وزارت ورزش بوده و هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی مختلف بوده است.
دبيركل جديد كميته ملى المپيك چند سال قبل در جريان سيل گلستان حسابى خبرساز شد.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
مناف هاشمی در دولت حسن روحانی استاندار گلستان بود اما اوایل سال 98 و در پی سیل مهیب استان گلستان با حکم اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ