سازمان لیگ بسکتبال برنامه ریزی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر و تعیین برنامه دیدارهای و چگونگی انجام آنها در این مرحله را به طور کامل به سال آینده موکول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به منظور احداث نیروگاه ۴۰۰۰ مگاواتی خورشیدی خبر داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی‌‏ به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
سفیر روسیه در انگلیس از برنامه ریزی لندن برای مصادره اموال و دارایی های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین خبر داد.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
بنا به نوشته یک روزنامه انگلیس، دولت لندن قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.
مدیرکل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستی گفت: افزایش شهرها و روستاهای ملی صنایع‌دستی و ارتقای وضعیت شهرها و روستاهای ملی موجود توسط شورای راهبردی در حال برنامه‌ریزی است.
بذرپاش گفت:در حوزه ریلی تکمیل کریدور شمال- جنوب و شرق-غرب از مسئولیت‌های اصلی بوده که در این خصوص توافقات خوبی با تامین‌کنندگان مالی داخلی و خارجی انجام شد.
نکونام می‌گوید اردوی دبی برای موفقیت در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به فولاد کمک بسیاری خواهد کرد.
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا خبر داده است که این کشور مجموعه جدیدی از تحریم‌های ضد کره‌شمالی را پس از آزمایش‌های موشکی اخیر در پیش گرفته است.
یکی از آزمون‌های مهم برای دانش‌آموزان که آینده آنها به آن وابسته است، کنکور می‌باشد که برای موفقیت در آن باید حتما اصول برنامه‌ریزی درسی برای کنکور را بدانید.
وزیر کشور گفت: آئین نامه‌های متعددی طراحی شده است که بتوانیم زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دهیم که به اقتضای منابع موجود در این زمینه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب شکارممنوع مره قم به پناهگاه حیات وحش ارتقاء یابد
مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسؤولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما برای اینکه جوامع محلی از حفظ محیط زیست منفعت اقتصادی ببرند، برنامه داریم.
تیم مدیریتی پرسپولیس شاید تنها در انجام یکی از موارد درخواستی یحیی گل محمدی در ابتدای فصل با ناکامی مواجه شد که آن هم مربوط به انجام اردوی خارجی این تیم در پیش فصل بود.
گرگان- وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تربیت سه میلیون حافظ قرآن در کشور برنامه داریم و در این راستا، دارالقرآن‌ها سازماندهی شده‌اند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: سازمان لیگ با هماهنگی تیم‌ها و کادر فنی باید طوری برنامه ریزی کند که برنامه های فنی تیم های ملی کشتی لطمه نخورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ