چرا سازه‌ای آنسوتر از محل تخریب به یکباره به فروپاشی کامل رسیده، احتمالا نشانه‌ای آشکار از رعایت نشدن اصول ایمنی در ساخت آن ساختمان است و این سوال را به دنبال دارد که چگونه تخریب آن سازه در دستور کار قرار نداشته است؟ آیا قوانین و مقررات به شکل سلیقه‌ای و موردی اجرا می‌شود و ممکن است در مجاورت یک سازه ناایمن که حکم تخریبش نیز صادر شده، سازه‌ای به این شدت ناامن، بی هیچ خللی برپا شود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در این استان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند.
تهران- رئیس مرکز اورژانس استان تهران از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان تهران- قم خبر داد و گفت: طی این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
مهدوی ابهری گفت: توسعه زنجیره ، ام تی و ام تی پی به سرمایه گذاری های کلان و لایسنس نیاز دارد و دولت باید بستر های لازم را برای این موضوع فراهم کند.
جزئیات حقوق و مزایای حدود ۲هزار کارمند DAA که فرودگاه دوبلین (پایتخت ایرلند) را اداره می کند به دلیل حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سرویس های آن به نام Aon در معرض خطر نشتی قرار دارد.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران تنها کشوری است که زنجیره تامین انرژی هسته‌ای مستقل دارد.
حمایت از ایجاد اشتغال برای دو هزار هنرمند در فاز اول مگاپروژه توسعه زنجیره ارزش صنایع دستی اجرایی می شود.
زنجان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد هفت دستگاه خودرو در آزادراه زنجان – قزوین ۶ نفر را مصدوم کرد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه پیامبر اعظم (ص) در محدوده تبریز خبر داد.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
وزیر کشور، زنجیره ارزش راهبردی را اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: این زنجیره، مولفه‌های قدرت در استان‌ها را تقویت می‌کند و باعث همبستگی اجتماعی می‌شود.
وزیر کشور، زنجیره ارزش راهبردی را اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: این زنجیره، مولفه‌های قدرت در استان‌ها را تقویت می‌کند و باعث همبستگی اجتماعی می‌شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و طراحی زنجیره ایده تا فروش محصولات حوزه سلامت متشکل از بخش های آموزش، نوآوری، تحقیق و توسعه، غذا و دارو و بازاریابی و فروش خبر داد.
رنگ خون، عاقبت عشق به زنجیر طلا/ جدال زورگیر با مرگ!/ فیلم سیاه اقدام شیطانی با دختر تهران/ تبعه خارجی هموطنش را کشت/ مرگ معمایی بازیگر ایرانی در شام آخر/ غرور مرگبار فکل جاهلی!/ مضحک ترین سارق مسلح بانک
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش ریاست جمهوری گفت: دانش‌بنیان‌ها زنجیره ارزش غذا را به تکامل و بلوغ می‌رسانند.
رویداد «تبیین ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های تولید تار نوری در کشور» با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های فعال حوزه فیبر نوری در پژوهشگاه ICT برگزار شد.
تکمیل زنجیره خدمات معلم در قالب فروش خرد و ظرفیت های سهامداری
براساس مصوبات تنظیم بازار و شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی برای نخستین بار امور اجرایی تنظیم بازار تخم‌مرغ خوراکی و پولت تخمگذار به بخش خصوصی واگذار شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر کاهش خام‌فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش گام برداریم، مدیریت کلان‌نگر، راهبردی و اثربخش می‌تواند این اهداف را تحقق بخشد.
بانک مرکزی پیشنهاد کرد صندوق حمایت از صادرات بخش کشاورزی برای پوشش نوسانات نرخ ارزی راه‌اندازی شود.
تبریز- تصادف زنجیره ای در اتوبان تبریز- تهران بیش از ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.
مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان از تکمیل زنجیره ارزش در این شرکت با تولیدی شدن ۶ طرح توسعه‌ای تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
نشست بررسی نحوه اجرای طرح «تامین مالی زنجیره تامین» با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر محمدرضا فرزین در بانک ملی ایران برگزار شد.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
رئیس کل بانک‌ مرکزی با بیان اینکه سامانه محچک حلقه تکمیلی بود که اعتبار را به چک برگرداند، گفت: با اجرای سامانه محچک تشکیل پرونده‌های قضایی هم کاهش پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ